掃呢頁CODE去手機

2017年5月13日 星期六

高海寧「撒破郎」嗲功登頂三招冧仔 __,高海寧,

高海寧大騷嗲功,「撒破郎」果然有料到!
高海寧「撒破郎」嗲功登頂三招冧仔身材火辣的「無綫咪神」高海寧(高Ling)在無綫熱播劇中擅於以心計攻陷獵物,外號「撒破郎」!但她笑言本身性格似冰山,惟 ...


高海寧「撒破郎」嗲功登頂三招冧仔

身材火辣的「無綫咪神」高海寧(高Ling)在無綫熱播劇中擅於以心計攻陷獵物,外號「撒破郎」!但她笑言本身性格似冰山,惟今次拍攝令她撒嬌功力大增,兼且更有媚態及電力,高Ling開心Share幾招冧仔招,即使唔使扮BB聲一樣令另一半甜在心。

由宣萱、林文龍、唐詩詠、王浩信及高海寧主演的無綫4K劇《不懂撒嬌的女人》播出以來相當受歡迎,除了「撒嬌」這個話題夠Hit,一眾角色性格更猶如職場眾生相,當中由高Ling飾演的內地女子田蜜外號「撒破郎」,有別於台妹的嗲聲嗲氣,她為向上爬不擇手段,以心計俘虜男人心,堪稱更高層次的嗲功!

學挑逗硬晒軚

身為「無綫咪神」元祖的高Ling身材火辣,單睇外形已是大批男士的夢中情人,但她接受本報專訪時自認男仔頭,直言田蜜這角色非常難演,更發現原來自己欠缺女性媚態一面,笑言今次是重新學做女人:「田蜜講嘢好淡定,永遠保持微笑,學宣萱話齋係陰濕,同我真實性格相反,我要戒晒所有郁身郁勢嘅小動作!有場戲我要從後攬住林文龍,又要用手指喺佢心口打圈,我以為好易但做咗好多Take都好硬,要女導演示範畀我睇,係咁叫我軟啲、挑逗啲。」問到有否找緋聞男友音樂人鄧智偉試嗲功?高Ling笑說:「就係冇!所以先咁硬!以前啲男友都埋怨過我似冰山,咩都自己做晒,唔夠倚賴佢,經過呢套劇之後,我都學到運用眼神、媚態呢啲嗲功,將來必要時候會用得着!」

  • 放大圖片
林文龍攬實宣萱,說出一句:「請你管住我!」能否令女方回心轉意呢?
  • 林文龍攬實宣萱,說出一句:「請你管住我!」能否令女方回心轉意呢?
劇透率先睇!<br>高海寧諗計向林文龍埋身,更獻吻玩色誘。
  • 劇透率先睇!

    高海寧諗計向林文龍埋身,更獻吻玩色誘。
  • 放大圖片

「撒嬌功力」幾級跳的高Ling表示雖然不愛扮BB聲,但一樣有三招窩心冧仔招,包括「煮幾味」、「識收聲」及「咪咁Chur」,她說:「個男人辛苦返到屋企,發現老婆已經整好餐飯,係好冧,又或者生日自己整蛋糕,男士會好心甜!第二樣就係善解人意,唔好喺對方好攰嘅時間要求太多講嘢,要喺適當時間做適當嘅嘢!第三樣就係信任對方,唔好成日Check住電話,成日叫佢報到,有時男仔有男仔活動,唔好一直煩住佢,畀對方空間,男仔係會感受到會好感激,喺男仔Friend面前會好有面子,女朋友唔係無理取鬧。」

攻心計哭訴「性騷擾」

此外,《不》劇劇情愈來愈精彩,今晚高Ling繼續攻心計,繼成為林偉私人助理後,她開始用計向林文龍埋身,撒嬌要求他陪自己吃蛋糕洩憤,更獻吻答謝對方,並耍嗲功表示會暗中協助他。到了明晚第14集,高Ling向林文龍哭訴被公司同事性騷擾,令全劇最好色的「賤Han」黎諾懿成最大嫌疑犯!

至於宣萱與林文龍感情轇轕糾纏不清,到明晚再有高潮位,宣萱拿出林文龍的M字鑰匙扣,問他當年為何突然來電,他表示當時遇車禍,以為自己會死,那一刻才發現宣萱是一生最愛,但宣萱表示已對他失去信心,林文龍從後攬住宣萱殺出一句:「請你管住我!」究竟能否軟化宣萱呢?

文:影視組


鍾意就快D Share啦!