掃呢頁CODE去手機

2017年5月12日 星期五

何遠東瞞住家人做手術:唔想佢哋操心 __,何遠東,

相信何媽媽會好冧!去到五月大家都諗到母親節,又到咗向媽咪表達愛意嘅時候。雖然平時都可以向媽咪表達愛意,但係喺呢個節日送禮物就更加有意思。唔少人都會選擇 ...


相信何媽媽會好冧!

去到五月大家都諗到母親節,又到咗向媽咪表達愛意嘅時候。雖然平時都可以向媽咪表達愛意,但係喺呢個節日送禮物就更加有意思。唔少人都會選擇買一啲現成嘅禮物,或者只係食餐飯,但就好少落手落腳整畀媽咪,不過其實送啲咩都好,都係對母親嘅一番心意。而憑住劇集《心理追兇Mind Hunter》弒母戲份而人氣急升嘅何遠東(阿東),就選擇咗親手包餃子比媽咪做母親節禮物。

包餃子頌親恩

問到點解會選擇包餃子畀媽咪,阿東就話:「其實包餃子呢,我哋原本全家人都唔識,純粹係因為我哋好想食,咁就各自去學,慢慢就變咗係我哋嘅一個話題,畀全家人一齊去做。我屋企一包餃子,每個人都會坐喺度一齊包,包餃子其實係我哋一家人一個好好溝通嘅時間。」細個嘅時候成日都會覺得父母唔喺身邊就最好,因為可以自由啲,想做乜就做乜,不過阿東就話:「我媽咪其實係事業型女性,媽咪以前成日唔喺香港㗎,佢成日都要喺內地工作,細個都唔係成日見到佢,會好掛住佢,有時候甚至會去佢工作嘅地方同佢開工,咁都幾得意嘅。」

第一次演出唔敢畀父母知

提到阿東同父母嘅關係,佢都坦白咁話:「我會話阿媽始終永遠係最錫你,無論你做錯咩呢,點曳都好,佢就算係打都係喊住口咁打㗎係嘅,我覺得關係好,阿媽一定係最好嗰個,咁阿爸呢,我以前覺得同阿爸係完全唔啱feel嘅,但係唔知點解呢,愈大就愈開始傾到偈,可能我真係老咗啦,哈哈!」講到父母對自己嘅支持,阿東就自爆第一個演出唔夠膽叫父母睇:「我基本上讀書嘅每一場戲呀,每一個演出呢,佢哋都有嚟支持嘅。除咗我入學嘅時候第一個演出,我真係唔夠膽叫我爸爸媽媽嚟睇,因為第一個演出,我只係着住條底褲咋!嗰時仲要企出嚟做戲,咁我就諗如果真係叫阿爸阿媽嚟,可能佢哋會叫我退學㗎!」

大個仔唔想兩老操心

阿東由細到大都係一個肥仔,早年亦都驗出有類似脂肪肝嘅問題,就算有病要入院做手術,阿東都唔敢同父母講,因為佢唔想父母擔心咁多:「我再早一、兩年試過條腸有事,我記得我阿爸阿媽嗰日係佢哋去旅行嘅第一日,我都真係唔夠膽講,我淨係臨入手術室之前同家姐講我依家去做手術喇!跟住我家姐就好大反應話『吓,你做咩做手術呀?』我剩係同家姐講條腸有啲事,我都唔想令到父母擔心自己咁多,因為佢哋已經擔心太多嘢。」

窩心提醒顯關懷

做藝人可以話係冇日冇夜,忙起上嚟大時大節都要開工,問到媽咪會唔會好介意,阿東都話:「我媽咪口嗰句就係理解嘅,咁但係心嗰句都係希望返嚟食到一餐飯咁可能係依家經歷多咗,其實會發現,食一餐飯啫,其實係一個好微不足道嘅要求,所以我依家都好爭取,點樣都好,都返去亮吓相,見吓面。」阿東都話想趁呢個機會同媽咪講番幾句:「我只係希望阿媽嘅身體繼續健康啦,繼續青春美麗咁雖然佢口嗰句就會話『你好煩呀!』仲成日提我哋飲湯呀,瞓教要冚被呀!但係其實呢啲提醒係好重要,我係口嗰句話你煩,其實係叫你唔使咁長氣。不過係開心嘅,因為你仲喺度同到我講,咁所以我都係好多謝你嘅!」

場地:頂好海鮮酒家

服裝:XSXXL、LNBR


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!