掃呢頁CODE去手機

2017年5月3日 星期三

黃秋生寸爆狂人徐曉冬:野蠻囉! __,秋生,黃秋生,

秋生係咪寸緊徐曉冬?影星黃秋生在觀塘為ViuTV新節目做嘉賓,講到內地綜合格鬥狂人徐曉冬擊敗太極拳師魏雷,其後不少武林中人紛紛向徐曉冬下戰書,有習武的 ...


秋生係咪寸緊徐曉冬?

影星黃秋生在觀塘為ViuTV新節目做嘉賓,講到內地綜合格鬥狂人徐曉冬擊敗太極拳師魏雷,其後不少武林中人紛紛向徐曉冬下戰書,有習武的秋生就即謂:「嗰個(徐曉冬)犀利、打得!佢向中國武術挑機,我覺得幾似以前50、60年代香港咁,一個地方愈係落後愈係多咁嘅嘢!老實講,落後嘅標誌係咩,野蠻囉!唔順眼就揼你,咪野蠻囉!(佢都有寸李小龍。)咁李小龍都寸好多人嘅,李小龍細個時都係落後嘅年代,我細個都同人上天台隻揪,睇下邊個打得,呢啲咪落後嘅標誌囉。」

笑指自己係真高手唔會出戰

提到李連杰撐中國武林,秋生表示功夫門派甚多,其中一個武林人士被打敗,並不代表整個門派以至武林:「個人後生就難免狂妄,咁佢(徐曉冬)的確係打得!」又謂真正的高手未必會出戰:「例如我,我呢啲高手咪唔會出去打。(你係葉問喎!)我係『莫問』,問都唔好問我!」之後他又笑指魏雷同徐曉冬本身磅數條件差距大:「一個傻嘅走出嚟,唔代表成個中國武術唔得㗎嘛!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!