掃呢頁CODE去手機

2017年5月16日 星期二

薛家燕爆于素秋拍粵語片要搵人現場配音 __,家燕,于素秋,薛家燕,

當年薛家燕(左至右)、于素秋及南紅均打扮得雍容華貴出席酒樓的開業禮。當年七公主和八牡丹都是戲迷最愛,然而八牡丹之的一的于素秋離世,身為七公主的薛家燕難 ...


當年薛家燕(左至右)、于素秋及南紅均打扮得雍容華貴出席酒樓的開業禮。

當年七公主和八牡丹都是戲迷最愛,然而八牡丹之的一的于素秋離世,身為七公主的薛家燕難掩傷痛之情,她接受東網訪問說:「聽到消息後個心好唔舒服同難過!我11、12歲同佢合作過,當年佢同林鳳、鄧碧雲都係定八牡丹之一,因為佢係于師傅個女,所以好打得,皮膚又白又靚,同曹達華合作最多!」

薛家燕又大談于素秋在戲棚鮮為人知的事:「因為秋姐係外省人,講嘢唔係好正,所以粵語對白要搵專門為佢配音嘅黎坤蓮現幫佢配,秋姐個口就係咁郁囉,拍出嚟觀眾都唔知。」

另外,同于素秋都是粵語片明星的馮素波接受電話訪問表示與于素秋合作不多,兩人當年只合作過電影《如來神掌》。問到馮素波最近一次與于素秋見面是甚麼時候?她說:「大家都幾十年冇見,好少聯絡。」馮素波指因大家只合作過一次,而且只是合作拍攝了幾場戲,故並不熟稔。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!