掃呢頁CODE去手機

2017年5月21日 星期日

梁麗翹:手指腫晒!梁麗翹婚宴搞到入院「搶救」 __,梁麗翹,

嘩,見到都覺得痛!無綫《東張西望》主持梁麗翹(Nicole)昨晚在網上放了幾張留院及腫手指的相片,見她的無名指又紅又腫,她留言說:「Finallyca ...


嘩,見到都覺得痛!

無綫《東張西望》主持梁麗翹(Nicole)昨晚在網上放了幾張留院及腫手指的相片,見她的無名指又紅又腫,她留言說:「Finally can put a smile on(終於可以笑番)!」她又多謝養和醫院門診嘅醫生同姑娘,大讚他們超厲害,並指要趕返去開Party,因結婚不能遲到!

冇得握手

Nicole接受東網訪問,二月已在美國與圈外男友結婚的她表示昨晚在九龍區的酒店補擺喜酒,下午時先拍攝靚相,原本無名指已經敏感,其後因戒指太窄而谷住瘀血導致腫了兩倍,劇痛難當之下決定入院「搶救」,即使是好日子也不介意入院,其後醫生及護士盡力幫她,終於成功取出戒指,Nicole說:「佢哋搵條管圈中隻戒指,然後沿手指繞好多個圈,逐啲逐啲拖佢出嚟,我原本手指已經敏感,再咁出力扯出嚟,隻手係損晒,但醫生都話我忍得痛架喇!結果晚上人哋想同我握手,我都要收埋換第二隻手。」

戒指係訂情信物

Nicole表示紅腫的是右手無名指,婚戒則戴在左手,只因貪靚才在右手多戴三隻戒指,但該三隻戒指一樣對她很重要:「呢幾隻係老公喺拍拖時第一次送畀我嘅禮物,可算係訂情信物,都值六位數字,其實晏晝影相嗰陣已經覺得痛,於是好辛苦咁除咗一隻,花咗十幾分鐘先除到,但因為要爭取時間影相,就繼續戴住另外兩隻,一路捱住痛咁影。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!