掃呢頁CODE去手機

2017年5月21日 星期日

【慎入】《不懂撒嬌》高海寧願兩女共侍一夫 宣萱出辣招管住林文龍 __,宣萱,林文龍,高海寧,

被一致認為係非一般無綫劇嘅《不懂撒嬌的女人》將於喺周日,即係28號播映大結局,喺劇集上半部一直女強人姿態示人嘅宣萱,同舊情人林文龍重遇之後,處處針鋒相 ...


被一致認為係非一般無綫劇嘅《不懂撒嬌的女人》將於喺周日,即係28號播映大結局,喺劇集上半部一直女強人姿態示人嘅宣萱,同舊情人林文龍重遇之後,處處針鋒相對,不過最後林文龍一句:「請妳管住我!」成功融化咗宣萱舊情復熾。故事發展到中斷,林文龍俾高海寧誣告性騷擾而離開傲星,宣萱亦跟隨離開,佢哋兩個去咗上海發展交友網,喺今晚(21號)播映嗰集開始,林文龍俾上海嘅拍擋郭力出賣兼呃晒佢所有錢,一無所有嘅林文龍唯有返香港發展,宣萱亦賣樓支持林文龍創業。本來已經向宣萱求婚成功嘅林文龍,因為高海寧嘅介入而激嬲咗宣萱,差啲令呢場婚事告吹,就算佢哋結咗婚,高海寧都冇放棄,甚至向宣萱誇下海口話要同佢共用林文龍,最後宣萱守得住呢段感情,兼且仲轉咗做林文龍嘅私人助理,要好好管住林文龍。其實喺宣萱生命中,除咗林文龍之外,老豆劉丹亦都係一個重要嘅男人,本來劉丹為咗唔俾其他女人介入宣萱同林文龍呢段關係,於是乎出招趕走林文龍身邊啲女,其中一個係嚟自大陸嘅于淼,點知最後佢哋日久生情,唔單止發展咗一段爺孫戀,之後仲有BB,本來宣萱己經迫于淼離開劉丹,但係最後梗係棒打鴛鴦不成,劉丹仲帶埋于淼去宣萱嘅婚禮,激到宣萱紥紥跳。

宣萱同林文龍呢段感情,因為高海寧帶嚟唔少衝擊!(網上截圖) Mall姐出嫁了… 真係有兩個新娘?
(網上截圖) (網上截圖)
(網上截圖) 高海寧話要同宣萱共用林文龍!(網上截圖) 宣萱忍唔住掟咗隻結婚介指!(網上截圖)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!