掃呢頁CODE去手機

2017年5月29日 星期一

詩詠親解《不懂撒嬌的女人》結局之謎! __,詩詠,唐詩詠,

唐詩詠主演嘅《不懂撒嬌的女人》尋晚大結局,佢話其實係咁嘅…藝人唐詩詠為無綫新劇《棟仁的時光》開工,對於有份演出的劇集《不懂撒嬌的女人》大結局最高收視2 ...


唐詩詠主演嘅《不懂撒嬌的女人》尋晚大結局,佢話其實係咁嘅…

藝人唐詩詠為無綫新劇《棟仁的時光》開工,對於有份演出的劇集《不懂撒嬌的女人》大結局最高收視29點,未能突破30點大關,詩詠表示未感失望,認為能夠保持到水平已足夠,更指為該劇開播到結局反應好而高興。

「交代得唔太清楚」

對於有網友指開放式結局有點多餘,詩詠對此謂:「其實個sad ending已經係結局,最後條片呢,大家可以當係下一個開始咁睇,因為都冇交代係幾時同邊個階段,咁sad有sad嘅好,係好現實嘅結局。」談到劇情交代她突然離開王浩信,令網友大感費解,詩詠亦坦承劇本的確需要交代多一點:「拍嗰時已同編審傾,交代得唔太清楚,其實因為浩信有婚姻恐懼症,又食藥,咁我都唔想另一半婚後日日要食藥,但唔完美都好,等下集再交代過。」

望攞螢幕情侶獎

問到該劇可會添食?詩詠表示監製也曾提及,但也要看大家反應,不諱言與浩信也想再合作,更謂:「個故事係可以繼續寫落去。(浩信啲戲好搶喎!)都係互相感染啫,佢係畀到好大驚喜,所以都希望年底一齊拎螢幕情侶獎。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!