掃呢頁CODE去手機

2017年5月14日 星期日

麥雅緻懷第二胎 張頴康恨添女 __,麥雅緻,張頴康,

懷有四個月身孕的麥雅緻與張頴康帶埋囡囡出席活動。
麥雅緻懷第二胎張頴康恨添女藝人麥雅緻昨午帶同囡囡小豆出席母親節活動,丈夫張頴康到場打點。席間麥雅緻透露懷上第二胎,預產期今年10月尾。談到腹中胎兒性別 ...


麥雅緻懷第二胎 張頴康恨添女

藝人麥雅緻昨午帶同囡囡小豆出席母親節活動,丈夫張頴康到場打點。席間麥雅緻透露懷上第二胎,預產期今年10月尾。談到腹中胎兒性別,她說:「真係未知道,老公就想生多個女。(小豆知道就嚟做家姐?)知,佢一時話BB係細佬,一時又想話要妹妹,比較飄忽。」

麥雅緻坦言今胎害喜情況比上胎嚴重,兩夫妻之前出席活動曾遲大到,便是因為狂嘔所致:「當時又唔講得畀大家知,好似佗得唔係好穩咁,依家4個月都知唔瞞得嘞。(生埋呢胎收工?)係,如無意外嘅話。」問到張頴康屆時會否請假陪太太生產?他說:「生小豆時攞得1日假咋,收工去醫院瞓陪老婆,不過佢唔係好理我,淨係掛住餵奶,我諗今次都會去醫院陪佢瞓。」


鍾意就快D Share啦!