掃呢頁CODE去手機

2017年5月14日 星期日

補習社結業 楊婉儀轉搵NASA合作搞教育 __,楊婉儀,

聽Winnie語氣,應該補習社結業一事已經告一段落。前港姐楊婉儀(Winnie)出席慈善活動啟動禮,表示自從做媽媽之後,出席多了與小朋友有關的慈善活動 ...


聽Winnie語氣,應該補習社結業一事已經告一段落。

前港姐楊婉儀(Winnie)出席慈善活動啟動禮,表示自從做媽媽之後,出席多了與小朋友有關的慈善活動,令母親節別具意義。問了小朋友送了甚麼禮物,她說:「其實今朝出門口佢哋仲瞓緊,所以未收到禮物,希望返到屋企會有驚喜,因為尋日有透露會有嘅,睇吓係咩喇!但有得休息吓都好開心。(想收DIY禮物?)最好就係自己用心製作嘅禮物,無論大小,簡單與複雜,小朋友送咩我會Keep起同珍惜,佢哋每年親手整都會有特色,睇到佢哋成長過程,可以每年母親節都見到。(擺喺屋企收藏?)其實用紙做嘅會有個folder keep起,另外3D嘅,例如話手掌印、杯或者碗就從來都唔捨得用,會耐唔耐拎出嚟欣賞或者討論番。」

記者又問到她的補習學校情況,她表示:「依家仲有幼稚園,同埋教育中心發展得幾好,會有同NASA(美國太空總署)合作做,所以今日個活動對我特別有意義。因為我覺得每一位小朋友對科技要開始認識,尤其是女仔,佢哋鐘意公主同手工藝,但其實科技大家都需要認識同運用。今日活動希望女仔可以多加認識科研。(有一間補習社結業?)其實有個新發展,就係同NASA合作,學校係用科學同Engineering同Art為主。(開分校?)冇分校,暫時得一間。如果有機會我都會開。(結業原因同錢債有關?)以前學校都交咗畀律師處理,冇特別,同埋以前嘅嘢都過咗好耐,所以都OK,唔會介意。(係新投資?花幾多數字?)係,有好多有心人都想搞教育,我依家都幫緊佢開學校。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!