掃呢頁CODE去手機

2017年5月3日 星期三

Dash撞車 Ronny嚇親:幾驚人車乜都冇 __,

好彩Dash(右圖)冇事咋!樂隊Mr.成員Dash(譚健文)在社交網自爆遇上交通意外,隊友Ronny現身在中山拍攝網絡電影,他在長途電話中代Dash報 ...


好彩Dash(右圖)冇事咋!

樂隊Mr.成員Dash(譚健文)在社交網自爆遇上交通意外,隊友Ronny現身在中山拍攝網絡電影,他在長途電話中代Dash報平安及交代詳情,雖然他不知肇事地點,但知道詳情:「當日係Dash車住佢爸爸嚟我度拎結他啲嘢,之後佢走後幾個鐘就遇上交通意外,條片就好恐佈,我哋有個群組嘛,見到都驚,你睇條片都知咩情況,疑畀泥頭車剷咗埋去,仲係剷正司機位,右軚車打橫剷,都好擔心,因為依嗰個車口嘅速度同重量,真係有機會全部乜都冇晒㗎,人車乜都冇。」他指Dash要搵片主,因為要將片段交由警方處理,而該片是online群組的人影到,應是後面車所拍下再上傳群組,之後再有人send片給Dash。」

問Dash可有受傷?他又說:「最緊要第一時間問佢個人有冇事啦,同屋企人有冇事先,如果佢兩個人冇事就ok啦,跟住再問我支結他有冇事因為我支結他都喺裏面嘛,不過我唔係立即問支結他有冇事,搞清佢兩個人冇事先,知道支結他都冇事,結他對我嚟講都係人嚟架嘛,都係我老婆,所以我老婆都喺架車上面。」Ronny又說Dash遇車禍真的嚇死他,因為剛剛和他見面幾個鐘後就發生「單咁嘅嘢出嚟」,令他最擔心是Dash年邁爸爸也在車內,他謂:「真係好危險呀,之後冇見過佢,佢話兩父子冇受傷,平安就得啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!