掃呢頁CODE去手機

2017年5月17日 星期三

【唔諗結婚住】年花五十萬供堂妹讀書 阿Sa:想佢見識吓世面 __,阿Sa,蔡卓妍,

蔡卓妍、衛詩雅、楊洛婷同老公黃天翱今日喺中環出席FURLA90周年慶祝活動,阿Sa直認每次做完騷都有禮物收,Sa媽就最開心,阿Sa話:「我o依家好少送 ...


蔡卓妍、衛詩雅、楊洛婷同老公黃天翱今日喺中環出席 FURLA 90周年慶祝活動,阿Sa直認每次做完騷都有禮物收,Sa媽就最開心,阿Sa話:「我o依家好少送嘢畀佢,因為太多免費,佢最開心,一個仙都唔使使,因為我好大支出,每個月樓、車、狗仔同姐姐,仲有嫲嫲,o依家供堂妹去英國讀書。」阿Sa話供堂妹讀書,每年差唔多要50萬,呢個堂家姐真係唔話得,阿Sa話:「我細細個好想去第二度(讀書),但係屋企環境好難供,我堂妹畫畫好有天份,我又冇兄弟姊妹,得一個堂妹,細我好多年,我當佢親妹。佢比較內向,想佢見識吓世面,讀唔讀到唔緊要,最緊要開心。」阿Sa就話自己已經冇咗想去外地讀書嘅念頭,問佢係咪想嫁多啲?阿Sa就話:「唔係呀!隨緣啦。」而懷孕5個月嘅楊洛婷同老公拍拖到賀,見楊洛婷上圍升cup勁豐滿,起碼升到F cup,連身旁嘅老公黃天翺(Tim)都忍唔住大讚老婆犀利!楊洛婷話:「好勁呀!佢(指)每朝起身見到都嘩嘩聲!o依家兩星期就升cup,買衫好辛苦,o依家都係買sport bra,等佢定落嚟先再買。」Tim就全程開心笑騎騎,但佢就話怕老婆咁大落去會腰痛唔舒服,都想佢快啲停止升cup。另外,衛詩雅今日真空上陣,佢話咳咗成個星期都未好,仲話好緊張新片《失眠》嘅票房,每日睇賣飛情況好似睇股市咁,睇到優先場嘅飛爆滿就好似中六合彩咁,緊張到真係失眠。

( 攝影:陳順禎 ) 阿Sa話每個月開支好大,除樓、車同養狗,仲要供堂妹讀書。 楊洛婷今日同老公一齊出席活動。
衛詩雅

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!