掃呢頁CODE去手機

2017年5月17日 星期三

阿Sa一個養全家 堂妹英國留學都係佢供 __,阿Sa,蔡卓妍,

阿Sa能力愈大責任愈大。藝人蔡卓妍(阿Sa)出席於中環舉行的品牌開幕剪綵儀式,問到品牌是否送了很多手袋給她,她表示:「係呀,做完活動都有禮物收。(會唔 ...


阿Sa能力愈大責任愈大。

藝人蔡卓妍(阿Sa)出席於中環舉行的品牌開幕剪綵儀式,問到品牌是否送了很多手袋給她,她表示:「係呀,做完活動都有禮物收。(會唔會同媽媽分享?)會呀,佢會好開心,女人最鐘意就係手袋、鞋同飾物。(唔係錢咩?)錢個個都鍾意啦。」

慳得就慳

談到Sa媽是否潮人?她說:「佢係一個好樸素嘅人,有時會覺得我買啲款好誇張,所以依家都好少買嘢畀佢!」問是否儲錢買樓?她說:「我好大支出㗎,樓、車、屋企人、狗仔、工人姐姐、阿嫲同埋要供我堂妹去英國讀書,好貴呀。(家庭支柱?)細個都想去第二度讀書,但當時屋企條件麻麻。而堂妹畫畫好,有藝術天分,唔好浪費!(要50萬一年?)差唔多,我冇兄弟姊妹,堂都叫做親,佢又細我好多年。(自己會唔會讀?)唔係太想。(想嫁人?)都唔係呀,隨緣」

未想嫁住

談到年紀都唔細,她說:「真嘢唔好攞出嚟講,自問都keep得幾好,想搵多啲錢先。同埋佢啱啱先完Foundation,依家先大學,要供三、四年。」她同時表示小時候一直住在鴨脷洲,希望堂妹可以增長見識:「因為住喺鴨脷洲啲人通常都會留喺度,我唔想佢好似我咁,我想佢去第二啲地方見識多啲。(會唔會想探佢?)佢唔喺London,係再遠啲,都好開心嘅見識其他地方,因為佢性格本身都內向。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!