掃呢頁CODE去手機

2017年5月17日 星期三

【最新】唐詩詠落淚:我唔係貪錢嘅女人! __,唐詩詠,

今晚7時許,唐詩詠到西環如常開工,趕拍劇集《抱佣情人》。開頭急急腳走TVB上架crew車度,跟住落番嚟接受訪問,行埋一邊,回應傳媒。「首先我想講就係, ...


今晚7時許,唐詩詠到西環如常開工,趕拍劇集《抱佣情人》。開頭急急腳走TVB上架crew車度,跟住落番嚟接受訪問,行埋一邊,回應傳媒。「首先我想講就係,我只係一個生日嘅聚會上我見到盧先生(盧啟邦),嗰張相喺一個annual dinner裏面,佢搵我影合照,同佢唔係話真係好熟,張相嘅由來,就唔再諗。點解要講到我係一個貪錢嘅女人?我唔係貪錢嘅女人,以前唔係,今日唔係,以後都唔係!」唐又稱在那個moment,「我係完全唔認識佢嘅,佢只係一個普通嘅朋友。」「入行入咗十幾年,想畀啲行動證明畀大家睇拍劇,畀啲成績大家睇,但估唔到傳呢啲咁嘅嘢出嚟。」中段唐詩詠忍不住落淚,更一度說不下去,垂頭沉吟良久。

採訪、攝影:孔志豪、吳耀輝 「我只係一個生日嘅聚會上我見到盧先生(盧啟邦),嗰張相喺一個annual dinner裏面,佢搵我影合照。」 「我唔係貪錢嘅女人,以前唔係,今日唔係,以後都唔係!」
「我係完全唔認識佢嘅,佢只係一個普通嘅朋友。」

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!