掃呢頁CODE去手機

2017年6月16日 星期五

【獨家】麥明詩教功課 「big」走港男 __,麥明詩,

麥明詩逼走港男,認真威威!(資料圖片)無綫去年破天荒將《香港小姐》和《香港先生》「港男」混合舉行,贏得不少關注度,但今年「港男」卻未見宣傳活動,原因無 ...


麥明詩逼走港男,認真威威!(資料圖片)

無綫去年破天荒將《香港小姐》和《香港先生》「港男」混合舉行,贏得不少關注度,但今年「港男」卻未見宣傳活動,原因無綫今年集中火力搞《big big channel》而停辦「港男」。當中《big》將大賣龔嘉欣着家居服拍深宵煮食節目和麥明詩教小朋友做功課,甚有綽頭。對於「港男」停辦,無綫非戲劇製作助理總經理余詠珊證實事件:「過往都唔係年年搞,所以今年都唔搞住。」

黎振燁望繼續搞港男

而應屆「港男」冠軍黎振燁對於無綫今年停辦賽事,他表示:「之前都停過五年,所以今年再停都不感出奇,亦不代表明年不會再舉行,指公司有方向同安排。(希望公司繼續搞?)係呀,呢個行業係一代傳一代,藝人最好唔好有斷層,有才華嘅人加入係好事。」至於亞軍丁子朗亦坦言不清楚此事,但反而被安排做今年港姐大使,他笑稱:「作為港男師兄,希望可以將自己的光環轉給下屆參賽者。」

胡㻗直言可惜

去年有份參選的胡㻗對於此事亦感到可惜,坦言:「上年港男、港姐合辦係好好嘅經驗,但今年停辦,就少咗機會去識新朋友!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!