掃呢頁CODE去手機

2017年6月16日 星期五

改名重新出發 吳海昕為拍戲裸露都肯制 __,吳海昕,

吳海昕2014年參選香港小姐時獲封「民間港姐」!大家仲有冇印象呢~藝人吳海昕(Sofiee)於2014年參選香港小姐時獲封「民間港姐」,雖然最後三甲不 ...


吳海昕2014年參選香港小姐時獲封「民間港姐」!大家仲有冇印象呢~

藝人吳海昕(Sofiee)於2014年參選香港小姐時獲封「民間港姐」,雖然最後三甲不入之後更沉寂一段時間,但她最近便改名重新出發再闖影視圈。談到她的名字由「吳凱欣」改成「吳海昕」,她即指新名充滿詩意,有「大海上剛剛上升的太陽」的意思:「之前個名我賺咗好多支持者同短暫嘅人氣,但我想大家用演員呢個身份去重新認識我。」

回想當年選美大熱倒灶,她坦言有失望過,但從來未撲熄對演藝工作的熱誠:「你問我三年前有冇唔開心,咁一定會有,因為參加比賽都係想做到最好嘅目標。但係自己知道自己方向,我要拍電影,所以我就唔諗當時結果係點。人生冇得再返轉頭,但起碼呢三年都做到自己鍾意做嘅嘢,包括舞台劇同主持等等。」

除了電影工作外,她最近亦為ViuTV拍攝新劇《賤民20》,問到演戲的底線,她即笑謂:「裸露唔係好大問題,最緊要係裸露得有原因,只係覺得自己個Body去唔到嗰個Standard,冇咩信心啫。(編劇男友卓亦謙唔畀點算?)我唔會理佢!其實佢都好支持我做嘅嘢嘅,唔局限我做演員有啲咩唔可以做,呢個係對劇本嘅尊重。」

服裝:Lapeewee & stylist's own

造型:Tiffany Ho

化妝:Fiona To


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!