掃呢頁CODE去手機

2017年6月21日 星期三

佛地魔嚟咗選美?! __,選美,

佛地魔嚟咗選美?!

佛地魔嚟咗選美?!來得港姐面試,當然對自己信心十足,每年眾多參賽者都不乏外形騎呢或行徑出位一族,今年亦不例外。現年25歲的Angelica其尖鼻、尖下 ...


來得港姐面試,當然對自己信心十足,每年眾多參賽者都不乏外形騎呢或行徑出位一族,今年亦不例外。現年25歲的Angelica其尖鼻、尖下巴相當「人工化」,成為焦點,驟眼看更有些似《哈利波特》電影系列的「佛地魔」,當問她有否整容時,她堅稱:「冇!」

22歲來自杭州的Sophia以黃色旗袍示人,於男友陪同下現身,更透露戴名錶顯「貴氣」的男友同是22歲,又提到一身打扮是特別訂造。至於小甜甜Look的Joshna以過時服裝、髮型示人,再加上一招輕托下巴甫士,夠晒「驚」喜。而身形較大隻的Charlotte透露任職便利店,認真勇!


鍾意就快D Share啦!