掃呢頁CODE去手機

2017年6月17日 星期六

黃智賢:【娛樂專題】黃智賢闖過博過 不求富貴 __,黃智賢,

黃智賢入咗行已經28年!藝人黃智賢入行廿多年,於無綫出身的他一度外闖見世面,當重返公司時已由當年的清水灣電視城變為將軍澳的電視廣播城,一切都重新開始。 ...


黃智賢入咗行已經28年!

藝人黃智賢入行廿多年,於無綫出身的他一度外闖見世面,當重返公司時已由當年的清水灣電視城變為將軍澳的電視廣播城,一切都重新開始。當年與他同期的小生、男主角大多向外發展,但黃智賢自喻為股票,適宜長期持有,安於留在無綫:「我唔需要大富大貴,對於自己擁有嘅都好滿足,閒時會同老婆向我哋嘅小目標計劃吓!」

「有口碑嘅,十年咪十年囉」

入行不經不覺已28年的黃智賢(Ben),直至現時仍有很多人一見他便叫他「阿海」(劇集《真情》的角色)。由兒童節目《閃電傳真機》做主持開始,Ben捱到1997年才於劇集《真命天師》中擔任男主角,但兩年後毅然離開無綫返內地拍劇,亦曾加盟亞視參與劇集演出。2005年,Ben選擇重返無綫,並一直效力至今,2011年憑劇集《潛行狙擊》一角於台慶頒獎禮奪得「男配角」獎項,現時所接的劇集都是演男主角,例如《四個女仔三個BAR》、《波士早晨》、《親親我好媽》與《雜警奇兵》等,備受公司重用,大有發揮。

十年前,Ben與陳錦鴻、蘇玉華及田蕊妮等拍攝劇集《蘭花刼》, 亦是他外闖重返無綫的第二套劇集,早於十年前已於海外及無綫收費電視劇集台播放,現時無綫於黃金時段播該劇,身為演員當然感到開心,Ben說:「其實大家都開心嘅,始終公司睇到呢套係好戲,攞番出嚟播。之前海外巿場嘅口碑都唔錯,十年咪十年囉!」始終拍於十年前,演員對該劇印象已不太深刻,其中田蕊妮是初到無綫的第一套劇集,但此時此刻已是「視后」級人馬,Ben說:「我同蘇玉華最多對手戲,記憶之中同佢有場教堂結婚戲,亦有場出浴戲!講起嗰場出浴戲,我哋兩個塞埋喺一個好窄嘅浴缸度,兩個隻手㬹都撞到瘀晒,但個樣仲要Keep住好甜蜜咁,好好笑。」

「後生就係咁,想有啲轉變」

提到田蕊妮曾於訪問中大談與Ben的「當年情」,原來他當年外闖期間,曾於亞視與陳煒、田蕊妮及陳法蓉等合作,還與阿田於劇集《搶槓夫妻》中飾演夫婦。說到當年為何突然離巢外闖,Ben說:「後生就係咁,想有啲轉變、嘗試,出去見吓世面。一返嚟電視城已經變咗喺將軍澳,好多嘢都好陌生,要重新適應。」現時不少演員都外闖博一博,拍攝內地劇或網劇等,Ben笑言自己猶如股票,適宜長期持有:「我有我嘅獨特性,適宜長期持有,有時間咪同老婆去吓旅行,屋企人、老婆都喺香港,唔想分開,依家平台咁多,公司又多咗好多合拍劇,要同外面人合作機會都好多。」

「演員好似一隻棋, 睇開啲」

做娛樂圈這一行,演員往往被動,亦沒有安全感。Ben的多年老友麥長青早前於劇集《親親我好媽》中遭易角,而接替角色的就是Ben,當時感覺都不太好受,問到會否對周遭的更沒甚安全感時,Ben說:「現實係有殘酷嘅一面,呢啲場面難免會出現,畢竟發生喺好朋友身上,自己會感受多啲。不過呢一行就係咁,有時你取代人,有時人取代你,我都試過畀監製Hold住個期,跟住又放番你出嚟。有時做演員就係咁無奈,就好似一隻棋咁,睇開啲就冇咁唔開心,我個人睇得好開。」

「觀眾有讚賞,仲投訴啲乜」

Ben與太太結婚十二年,目前沒有小朋友,但受基督徒太太影響,2004年開始信主的他坦言每個人價值觀都不同,一切隨心, 人便會開心一點:「好多嘢會正面咗!(你一生都算幾順?)又唔係話好順!好多嘢點睇,係同自己性格有關,我又唔需要大富大貴,對於依家自己擁有嘅,我都滿足,我係一個知足嘅人,有一份喜歡嘅工作,依家逐漸向上揚,觀眾亦有讚賞、對自己肯定,自己都唔知仲要Complain啲乜!工作與工作之間,我又可以同太太去享受、去吓旅行,可以話係斬件式環遊世界,係我哋工作以外嘅小目標。我都好想去肯雅睇動物,依家計劃緊,可能最後未必去得成,但籌組吓、計劃吓,兩公婆都已經好開心。」

後記:「阿海」多人識

不論是以前清水灣抑或現時的將軍澳,電視城內不少幕後工作人員行過都會大聲叫Ben做「阿海」,他都絕不介意開心Say Hi。舊一派較重情,Ben當年經常與張錦程、陳錦鴻、林家棟、鄭嘉穎與張家輝等開工,縱然各人現有各自發展,但仍有緣相聚!當日Ben在訪問中提及舊戰友,殊不知晚上便碰見錦程、錦鴻及家棟出席一廠的錄影, 大夥兒趁機來敍舊一下!

髮型:hairculture(Willie Chan)


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!