掃呢頁CODE去手機

2017年6月25日 星期日

反擊李家鼎?譚玉瑛:我唔覺佢潤過我 __,譚玉瑛,李家鼎,

譚玉瑛話佢唔覺得李家鼎有潤過佢囉!藝人譚玉瑛在銅鑼灣出席「健康學院」成果分享發布會,與小朋友一齊做「洗手操」。提到在場小朋友正就讀幼稚園,似乎不認識2 ...


譚玉瑛話佢唔覺得李家鼎有潤過佢囉!

藝人譚玉瑛在銅鑼灣出席「健康學院」成果分享發布會,與小朋友一齊做「洗手操」。提到在場小朋友正就讀幼稚園,似乎不認識2014年離開兒童節目的她,問會否有所感慨,她即謂:「呢啲好正常啦,唔會覺得唏噓。」她亦在訪問中強調洗手的重要性,更謂醫院會出內部專書教導醫護人員正確的洗手方法:「不過我冇潔癖嘅,喺屋企會執得好整齊,有次有朋友突然上嚟,佢都問點解會咁整齊,佢係外國女人嚟,佢話佢出門前試完啲衫會周圍掉。」

談到譚玉瑛現時與「阿爺廚神」李家鼎(鼎爺)拍《阿爺廚房》第二輯,她即指好忙:「得星期日係放假,我星期六都要排舞台劇。(今輯會唔會反擊鼎爺?)其實我唔覺得佢有潤過我,冇乜特別嘢,大家都係講吓笑,冇惡意。(怕唔怕方太(方任莉莎)又話你?)唔係怕,係有啲失望,因為我好鍾意方太!但佢咁話我,我都要睇吓自己邊度要改善吓,因為好尊重佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!