掃呢頁CODE去手機

2017年6月25日 星期日

李紫昕:未見過家燕姐咁嬲 __,家燕姐,家燕,薛家燕,

李紫昕:未見過家燕姐咁嬲娛樂要聞李紫昕昨日大讚Celine妹妹好可愛兼有唱歌潛質。身為薛家燕好友的李紫昕昨日在紅磡出席活動,對於家燕姐日前炮轟Celi ...


李紫昕:未見過家燕姐咁嬲

娛樂要聞


李紫昕昨日大讚Celine妹妹好可愛兼有唱歌潛質。

身為薛家燕好友的李紫昕昨日在紅磡出席活動,對於家燕姐日前炮轟Celine爸爸譚順生在她的音樂中心任教時暗撬學生一事,李紫昕表示雖沒有聽過家燕姐向她申訴,但直言未見過出名好脾氣的家燕姐如此憤怒,她又大讚Celine好可愛有潛質,問到有否見過Celine爸,她表示:「見過,但唔熟識,佢係一個好錫小朋友嘅爸爸。」

對於Celine爸收取萬多元的天王級學費,李紫昕表示不便評論,亦沒留意他疑虛報教唱歌資歷。再問會否覺得對方視女兒為搖錢樹,她思考了一會後說:「真係好難講,始終小朋友有潛質,有一個好嘅栽培係開心嘅,但呢個真係唔識評論。」

採訪、攝影:黃曉妍


鍾意就快D Share啦!