掃呢頁CODE去手機

2017年6月3日 星期六

袁偉豪:【獨家】袁偉豪食蒜蓉包攞范文雅第一次 __,袁偉豪,

范文雅嘅螢幕初吻就咁就畀咗袁偉豪喇!袁偉豪和無綫小花范文雅於今日凌晨為新劇《棟仁的時光》拍Kiss戲,劇情講述二人在誤打誤撞下青蜓點水情深一吻,范文雅 ...


范文雅嘅螢幕初吻就咁就畀咗袁偉豪喇!

袁偉豪和無綫小花范文雅於今日凌晨為新劇《棟仁的時光》拍Kiss戲,劇情講述二人在誤打誤撞下青蜓點水情深一吻,范文雅更在劇中向袁偉豪主動示愛,最後這場Kiss戲NG了兩次搞掂。不過現場所見,由於今次是范文雅的螢幕初吻,所以顯得有點生硬。

有女仔做主動?好!

袁偉豪接受東網訪問時,被問到現實中可有遇過這樣主動的女生?他說:「未試過,冇福消受!(所以拍戲享受?)可以咁講。(拍Kiss戲前有冇事前準備?)冇,事前仲有食蒜蓉包,冇漱過口,不過法式濕吻先要!」對於拍攝期間向范文雅教路,袁偉豪說:「合作係要多互動,希望場戲會好啲!(接受女生主動?)都好,令到個人會冇咁悶!(現實中接受?)適量都OK!」問是否沒有拖拍沒有包袱?他說:「其實乜都冇,拍拖時都冇!最緊要係同對手溝通到未,要令對方舒服冇尷尬!」

詩詠講明唔可以口臭拍Kiss戲

對於同劇對手唐詩詠已表明下次跟她拍Kiss戲時有甚麼不可以吃,袁偉豪即笑說:「吓?佢唔鍾意呀?我唔會理,唔係一定要男就女,可能我食榴槤呢,要睇睇錫嘅程度,如果要法式濕吻就要搞搞衛生!」

至於范文雅表示事前有食香口膠,問她是否很緊張?她說:「係我螢幕初吻,我有瞇眼,好彩袁偉豪有指導我!」她又笑自己是一個不懂撒嬌的女人,加上是單身,沒有人給她嗲。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!