掃呢頁CODE去手機

2017年7月18日 星期二

導彈發射!莊端兒晒35E暴乳嘆時光絕情 __,莊端兒,

今年冇出寫真嘅莊端兒,喺網上懷念當年(其實都係上年)!每年7月,又係到咗「寫真展」嘅時候,各界組別都會「胸」群出擊,鬥個你死我活!而上年都有參戰嘅前珠 ...


今年冇出寫真嘅莊端兒,喺網上懷念當年(其實都係上年)!

每年7月,又係到咗「寫真展」嘅時候,各界組別都會「胸」群出擊,鬥個你死我活!而上年都有參戰嘅前珠寶小姐莊端兒,當時35E導彈破衫而出,炸傷唔少宅男!不過今年,莊端兒就收起咪咪,搞到班網民嗌晒失望,不過佢都好識做,喺網上晒出性感比堅尼照,「懷念」一下!

莊端兒喺今日暴雨下晒出「暴乳」,佢喺Instagram上載咗張瞓沙灘泳照,着上淡黃色比堅尼嘅佢做出撩人動作,雙峰堅挺屹立不倒,不過佢就留言:「時光是這個世界上最絕情,最偉大的存在。」仲tag住「轉眼已是一年」,有網民都留言「同依家一樣啫,都係咁索」,係囉,其實都係隔咗一年,如果今年再出寫真,殺傷力相信一樣驚人嘅!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!