掃呢頁CODE去手機

2017年7月18日 星期二

緋聞得啖笑陳法蓉:冇介入錢小豪婚姻 __,錢小豪,陳法蓉,

查看相片陳法蓉與錢小豪只是好朋友。【東方日報專訊】藝人陳法蓉(Monica)昨日出席無綫新劇《賭城群英會》宣傳,對於有指其感情生活Dry爆,亦曾介入錢 ...


查看相片
陳法蓉與錢小豪只是好朋友。

【東方日報專訊】藝人陳法蓉(Monica)昨日出席無綫新劇《賭城群英會》宣傳,對於有指其感情生活Dry爆,亦曾介入錢小豪婚姻,Monica說:「呢8年嚟我不嬲都好滋潤,雖然冇拍拖,但一啲都唔Dry,朋友話羨慕我可以自由自在去食魚生,咁我呢幾年有冇拖拍,大家都唔知」她更主動提及被指介入錢小豪的婚姻之說,並無奈表示,在其拍拖列表中,根本與很多人也沒有相戀過:「我同錢小豪、佢太太都係好朋友,知道咩事嘅人就覺得搞笑囉!」

問到現時有否拍拖?Monica斬釘截鐵說沒有:「我唔鍾意收觀音兵,唔適合會打沉佢,免得人哋有錯覺,有冇拖拍唔重要,搵到真命天子先係威,唔想畀人以為我冇人要囉!事實好多人想要,係我唔畀啫!」


鍾意就快D Share啦!