掃呢頁CODE去手機

2017年7月8日 星期六

【獨家有片.睇住呀!】脹爆齊昕拖狗外出 梁振英踩中地雷勁濕滯 __,梁振英,齊昕,梁齊昕,

習大大離開香港,梁振英都御任了,真的一路好走。哪麼卸任的他又有什麼可做?當然是要陪伴家人啦!早前《壹》仔在貝璐道裕熙園門前遇上前梁振英以及齊昕。不過, ...


習大大離開香港,梁振英都御任了,真的一路好走。哪麼卸任的他又有什麼可做? 當然是要陪伴家人啦!

早前《壹》仔在貝璐道裕熙園門前遇上前梁振英以及齊昕。不過,梁振英一出門就踩中一些東西。眼見梁生只是望兩眼又沒事,加上現場環境昏暗,真的不知他踩了什麼。或許是香口膠吧?誰人如此大膽,在全國政協副主席家門口遺留東西,弄到別人中伏,小心方丈份人好少器!

當然另一重點就是他身後的寶貝女----齊昕。已經沒久沒露面的齊昕,著白Tee拖住隻狗同老豆一齊去散步。齊昕這日精神不錯,只是身形看上去比之前再肥多兩個碼。見到老豆踩中東西,齊昕同保鏢都即時停低。

梁振英甘願為屋企人不連任,轉做全國政協副主席,只是開下會又有多忙。齊昕自然多了時間同Daddy一齊,相信齊昕過多一段時間,就會回復以前好fit的時候了。

相關新聞連結︰

【曾經瘦至見骨】齊昕自薦做Model 同男友三年情遭父母棒打鴛鴦

http://bit.ly/2sUjkB6

齊昕服食抗抑鬱藥致肥 梁振英為女棄連任特首

http://bit.ly/2sUVB3X


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!