掃呢頁CODE去手機

2017年7月8日 星期六

神Deal:【神Deal】我跟!車仔追曼聯癲價誓搶盧卡古 __,曼聯,

(GettyImages)你曬冷又點?我跟!比利時射手盧卡古究竟會轉會去邊度,真係消息滿天飛,近日就不斷傳出曼聯已經趕過車路士,成為新魔獸」嘅新東家大 ...


(Getty Images)

你曬冷又點?我跟!比利時射手盧卡古究竟會轉會去邊度,真係消息滿天飛,近日就不斷傳出曼聯已經趕過車路士,成為新魔獸」嘅新東家大熱。不過又因為尋日盧卡古唔歸隊,留咗喺美國同老友保羅普巴拍住操,話佢得罪愛華頓主帥朗奴高文,搞到轉會Hold住,而今晨周六最新消息,係「車仔」都決定照跟曼聯曬冷,向「拖肥」開出同樣高達7,500萬鎊(約7.5億港元)轉會費,總之要死咬唔放,就算只係抬價買唔成都好,都要你「紅魔鬼」元氣大傷!

「車仔」追價嘅消息,來自多間英國主流媒體都有報道,真係講到似層層,其中英國BBC就指出「車仔」依家「最蝕」,就係佢哋未必肯向盧卡古個經理人拉奧拿,畀出同曼聯一樣開出嘅高佣金。要知道拉奧拿同時仲係保羅普巴同伊巴謙莫域嘅經理人,同「紅魔鬼」合作到熟晒,自然咩都有得傾!老實講,曼聯嚟緊都要飛美國開操,睇怕呢單交易真係好快會落實,大家記得睇實我哋《東網》報道喇!

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!