掃呢頁CODE去手機

2017年7月8日 星期六

郭晉安得閒幫手買餸 歐倩怡即短裙戰鬥格單拖去蒲 __,歐倩怡,郭晉安,

平時遇見歐倩怡都是師奶裝扮、照顧小朋友,但這日撞見她嘩!整個人唔同晒,靚樣返晒嚟!當然啦,平時老公郭晉安忙於工作搵食,買餸煮飯照顧小朋友都是歐倩怡一腳 ...


平時遇見歐倩怡都是師奶裝扮、照顧小朋友,但這日撞見她 嘩!整個人唔同晒,靚樣返晒嚟!

當然啦,平時老公郭晉安忙於工作搵食,買餸煮飯照顧小朋友都是歐倩怡一腳踢,忙都忙死啦,哪有時間逛街扮靚喎。但今次不同,《老表,畢業喇!》已經拍完等播,新劇《再創世紀》又未開始埋位,所以安仔終於有時間幫輕老婆。趁子女上學,他亦把握時間做住家男,駕車出去買餸買水果。難得劇與劇之間有時間休息,安仔都選擇幫老婆手,不會懶懶閒做大少等食,認真好老公。

另一邊廂,多得老公幫手,平時為屋企而犧牲了自己生活的歐倩怡,終於可以去shopping喇!就算貴為人妻媽媽級,但化了妝穿起短裙仔,歐倩怡驟眼看一樣很有戰鬥力。這樣的打扮單拖逛街,俾佬撩並不是沒可能的。

鍾意就快D Share啦!