掃呢頁CODE去手機

2017年7月30日 星期日

港姐:上圍最勁!邱晴嫌手臂大髀粗 __,港姐,

真係幾大隻!《2017香港小姐競選》的十二位入圍佳麗繼續在台灣拍攝外景今天進行泳裝拍攝,其中17歲的邱晴5呎7寸半高達125磅,件頭高大還有點BABY ...


真係幾大隻!

《2017香港小姐競選》的十二位入圍佳麗繼續在台灣拍攝外景今天進行泳裝拍攝,其中17歲的邱晴5呎7寸半高達125磅,件頭高大還有點BABY FAT,雖然三圍數字34.5﹑24.5﹑36.5,上圍數字是眾佳麗最大,但視覺上平平無奇,似乎是背肌大過胸肌。

問到邱晴覺得女仔都好Fit?她回覆東網時表示:「知佢哋付出好多,我都有付出架!(最欣賞邊個女仔?)雷莊𠒇(今早要着泳衣有冇節食?)今朝有食早餐呀,因為拍嘢都要體力。(對自己身形有咩唔滿意?)大髀同手臂啦,手臂可以再Firm啲!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!