掃呢頁CODE去手機

2017年7月30日 星期日

激似凸點!麥明詩場邊 __,麥明詩,

件衫問題啫。藝人麥明詩(Louisa)在紅磡出席一個籃球明星賽。她以一件激似肚兜的背心仔到場,而「肚兜仔」的心口部分更有摺位搞到她疑似凸點。她即笑謂大 ...


件衫問題啫。

藝人麥明詩(Louisa)在紅磡出席一個籃球明星賽。她以一件激似肚兜的背心仔到場,而「肚兜仔」的心口部分更有摺位搞到她疑似凸點。她即笑謂大家諗多咗:「唔係你哋所諗嘅嘢!咁買咗冇理由唔着,其實衫有摺位都好平常。(咁樣都仲買?)平吖嘛!(咁慳家?)有啲衫都淨係着得一次,所以就買啲平啲。」問她是否有份場落打波,她謂:「冇呀,都有少少失望,因為自己都係打籃球,參加過校隊。(幾時先?)小學嗰時。」又笑指自己閒時都會去機舖投籃練波。

Louisa就笑稱自己亦有留意在場的高大威猛籃球員,記者聞此即笑言籃球員非她杯茶,前男友林作亦非高大,她即謂:「依家咪試吓囉!加上一年前公司派咗我去做奧運,開始識欣賞啲運動員,知佢哋好刻苦。」提到不少人指球賽「貨不對辦」,她坦言自己沒有留意:「但知道姚明都嚟,佢無論性格同球技都好係好值得欣賞。」談到網友對於她在無綫劇《賭城群英會》的表現彈多過讚,她坦言有留意:「第一次拍劇都希望自己有改進,當然都會有人支持嘅,希望自己之後可以進步多啲。(有網友話你喊戲勁過陳百祥!)唔敢當,可能男女演法唔同,男士未必咁易掉眼淚,但我係比較易掉眼淚嘅人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!