掃呢頁CODE去手機

2017年7月11日 星期二

囝囝萌爆現身!陳敏之孖老公出埠歎世界 __,敏之,陳敏之,

係要休息吓嘅。無綫重頭劇《溏心風暴3》終於完成所有拍攝工作,今晚假將軍澳筵開15席舉行煞科宴,台前幕後成員包括夏雨、關菊英、李司棋、米雪、陳敏之及莊思 ...


係要休息吓嘅。

無綫重頭劇《溏心風暴3》終於完成所有拍攝工作,今晚假將軍澳筵開15席舉行煞科宴,台前幕後成員包括夏雨、關菊英、李司棋、米雪、陳敏之及莊思敏等都有出席,場面相當熱鬧,敏之更帶同囝囝雷子樂到場,Cute爆的子樂瞬間成為在場一眾姐姐、Auntie的「新寵」。

受訪時,敏之坦言《溏》劇拍攝期四個多月,比預期快竣工,台前幕後依依不捨。她透露稍後會先放假:「想陪吓個仔,亦會搵啲嘢學,同埋做吓運動,想做個有型、健康嘅媽媽。嚟緊都有計劃同老公出埠過吓二人世界,享受陽光與海灘,不過地點未定,可能都係搭幾個鐘頭飛機嗰啲地方,遲啲亦會到馬來西亞工作。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!