掃呢頁CODE去手機

2017年7月21日 星期五

曾與Chester合照 周柏豪對其死訊感傷心 __,柏豪,周柏豪,

周柏豪(左)對於ChesterBennington嘅死訊大感愕然。歌手周柏豪早年成立時裝品牌,近日品牌獲日本著名公仔邀合作,柏豪穿上最新款上衣出席活動 ...


周柏豪(左)對於Chester Bennington嘅死訊大感愕然。

歌手周柏豪早年成立時裝品牌,近日品牌獲日本著名公仔邀合作,柏豪穿上最新款上衣出席活動,獲師妹連詩雅到場支持。柏豪坦言過去多年獲不少品牌邀合作,他說:「以前覺得時機未成熟,今次係呢個品牌主動搵我哋,所以真係好榮幸。(唔怕得失之前搵你合作過嘅品牌?)唔會,唔關事。」問到老婆Stephanie有否幫手?柏豪說:「佢有其他嘢做,佢做幕後嘢。(品牌開始賺錢?)已經上晒軌道,唔使要我擔心,因為自己以前有好多人畀機會我,所以我哋都請好多年輕人。」

對於美國搖滾樂團Linkin Park主音Chester Bennington於加州寓所上吊身亡,柏豪坦言感傷心,他說:「好傷心,講起都起雞皮,由細聽佢哋啲歌大。」曾與對方拍合照的柏豪說:「7年前佢哋嚟港開騷,當時我同佢哋都係華納公司,所以有機會接觸,有影相同握手。每次聽到啲巨星離開感覺好差,不過佢選擇輕生有佢嘅原因,對樂壇同歌迷係重大損失。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!