掃呢頁CODE去手機

2017年8月13日 星期日

又做媽咪喇!38歲官恩娜宣布懷第二胎 __,官恩娜,

真係恭喜晒!現年38歲的歌手官恩娜(Ella)2015年下嫁混血醫生男友Juan-DomingoMaurellet,婚後兩個月火速造人成功,於網上公布 ...


真係恭喜晒!

現年38歲的歌手官恩娜(Ella)2015年下嫁混血醫生男友Juan-Domingo Maurellet,婚後兩個月火速造人成功,於網上公布喜訊,並於2015年10月4日在香港剖腹誕下6.7磅兒子BéBé G。早前她上載錄歌相,以為她正為復出樂壇做準備,今晚她在官網上發布喜訊,指懷有第二胎,預產期為明年1月,真可喜好賀,但未有公布今胎懷的是男是女,只留言:「BeBe G Has something to tell you。」

Ella在短片中,和一歲多的兒子在沙灘玩沙,見兒子表現得活潑可愛,身穿黑色裙的Ella明顯肚凸凸,但活動自如,而期間又是她和老公拖住囝囝漫步沙灘,場面相當溫馨,而Ella的唱片公司發言人回覆東網:「都係今日先知,知佢有咗四個月,佗得好辛苦同日日嘔,仲瘦咗3kg,不過依家穩定咗,多謝大家,不過未知仔女!」對於本來準備復出的她,早前已開始錄音,但Ella早前發覺自己有點不妥,所以停了錄音。

據知Ella現身在法國,將選擇在香港生BB,而她刻意要求醫生不要告之bb的性別,因為想留驚喜給自己及丈夫。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!