掃呢頁CODE去手機

2017年8月1日 星期二

【嗒過陳偉霆】51歲緊膚夏文汐撻着37歲人夫黎諾懿 __,夏文汐,黎諾懿,陳偉霆,

51歲嘅夏文汐,第一次為大台拍劇集《逆緣》,劇內與細她14年的黎諾懿玩姊弟戀。這天,她與黎諾懿在中環拍一場街頭講數戲,西裝骨骨的黎諾懿揸住架開篷橙色B ...


51歲嘅夏文汐,第一次為大台拍劇集《逆緣》,劇內與細她14年的黎諾懿玩姊弟戀。這天,她與黎諾懿在中環拍一場街頭講數戲,西裝骨骨的黎諾懿揸住架開篷橙色Benz,很有型,兩個又捉手仔,七情上面。

望真一點,夏文汐都算保養得宜,皮膚緊緻。其實11年她拍《出軌的女人》,都試過與細廿年的陳偉霆拍親熱戲,所以今次都不算太重口味。

場戲講述兩人攞住電話講數,這個shot拍了很多次,大熱天時三十幾度,拍拍吓,黎諾懿熱到掀開西裝褸散熱,夏文汐就頻頻補粉,始終女人貪靚啲。

這場戲氣氛很嚴肅,不過,黎諾懿與夏文汐就零代溝,埋位前有傾有講,笑得很開心,夏文汐更舉起手指公讚他,閒談間,夏文汐突然伸手去後面抓痕,一隻手都不夠用,還雙手齊來,有欠儀態。

鬼妹性格的夏文汐,一向與後生仔談得來,拍完後,她邊行邊搭住黎諾懿膊頭吹水,更動作多多,十分肉緊。之後上車,一樣雞啄唔斷,看他們談得多開心。

相關新聞:

【肉搏湯鎮業萬梓良】夏文汐一脫爆紅 《花城》同嘟姐爭發哥

http://bit.ly/2f16QXm

【戲如人生愛嫩男】羅霖鍾麗緹標尾會 夏文汐戀嫩男見光死

http://bit.ly/2uR823d


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!