掃呢頁CODE去手機

2017年8月1日 星期二

港姐:被爆有富爸爸 雷莊 __,港姐,

雷莊𠒇話鍾意成熟啲嘅男仔。2017港姐從台北完成外景拍攝返港,今屆港姐熱門之一、23歲的雷莊𠒇,被指有一位「富爸爸」擁億元物業的設計師雷葆文,亦有一位 ...


雷莊𠒇話鍾意成熟啲嘅男仔。

2017港姐從台北完成外景拍攝返港,今屆港姐熱門之一、23歲的雷莊𠒇,被指有一位「富爸爸」擁億元物業的設計師雷葆文,亦有一位「熟男」男友Brandon,雙方年齡差一大截,被指是「忘年戀」,對此雷莊𠒇表示:「佢(指Brandon)係我前男友,唔係依家。」談到現在有沒有男友?雷莊𠒇有點扭擰不願正面回應,但當問到參選男友有否支持?她則指對方支持,間接承認有男友。而問到前男友知否她參選?她謂:「佢知我嚟參選,大家係好朋友。(本身係咪喜歡成熟啲、大一截嘅男友?)好多女仔都喜歡男友大一啲,成熟啲嘛!大幾多都係數字嚟啫,主要睇大家相處有冇化學作用。」

至於富爸爸雷葆文有否用財力支持她參選,畀錢她買靚衫同做美容,增加實力?她表示:「之前我喺加拿大都冇做過Facial,參選咗先做,爸爸支持我,亦係我嘅提名人,其實我冇諗咁多,只係喜歡演戲同跳舞,都想透過參加港姐入行。」

講到台灣外景淘汰了劉穎敏,雷莊𠒇大表不捨:「佢係我第二次面試識嘅第一個朋友,真係好唔捨得。」對於稍後時間可能再有佳麗被Foul,身為大熱的雷莊𠒇則甚有自信表示:「我不嬲都唔係咁擔心呢個問題。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!