掃呢頁CODE去手機

2017年8月11日 星期五

【同第三者講對唔住?】離婚歷程難過 陳煒:唔鍾意都唔會嫁佢 __,陳煒,

(無綫電視截圖)43歲陳煒五年前忽然復出去大台拍劇,原來係同台灣富商顏志行離婚,由男方提出,二人因為性格不合喺有共識下和平分開,前日煒哥返去拍《果欄中 ...


(無綫電視截圖)

43歲陳煒五年前忽然復出去大台拍劇,原來係同台灣富商顏志行離婚,由男方提出,二人因為性格不合喺有共識下和平分開,前日煒哥返去拍《果欄中的江湖大嫂》,對於早前忽然回應離婚一事,佢解釋:「因為佢見到報道涉及第三者,唔係事實,自己想去澄清,唔想影響到其他人,今日講番俾大家聽,5年前我已經同先生離咗婚。」講到報道中被指係「第三者」嘅台灣歌手鄭雙雙,問到係咪認識?陳煒笑住講:「認識,絕對唔係(第三者),絕對冇呢件事,佢哋冇任何關係,都係朋友,因為佢哋只係有共同朋友,咁啱有個朋友喺峇里結婚,分別請佢哋去飲,先會在同一個時空出現,絕對唔屬實,如果有影響鄭雙雙都要同佢講聲對唔住。」講到上年陳煒拍《煒哥的味道》,顏志行都有現身拍攝由台北跟到台南,睇落仲好溫馨,被指係人前扮恩愛,煒哥都有解釋!主持問到喺節目中,老公嚟埋探班又出鏡,陳煒就話:「呢個其實係佢自己都好想嚟玩,佢自己好鍾意食材嘅嘢,有開餐廳,對拍攝又有興趣,佢自己話不如嚟探你班,好想體驗吓係點,我邀請佢,佢又好樂意幫忙出鏡,都有諗過好唔好呢,呢件事就做咗,亦都有播出街,如果大家覺得我有隱瞞嘅,我就講聲唔好意思。」陳煒又話至今同前夫仍然維持友好關係,講及5年前同前夫離婚嘅心路歷程,佢都好多謝朋友同公司支持:「唔鍾意都唔會嫁俾佢,5年前係比較難過渡啲,好彩身邊好多朋友同公司都知道呢件事都係支持我,趁住療傷時,公司都俾咗好多機會我,希望我可以專心去拍戲,分散啲注意力。」咁同前夫關係好,會唔會有機會復合?陳煒坦言:「唔知,所以我一路將自己感情同婚姻保持咁低調,唔想去講,一嚟佢唔係圈中人,佢又唔喺香港,所以想保護番,大家有個心係想為大家好,所以選擇唔公開,之前有報道講感情有變化、可能離咗婚,我都唔回應,希望大家唔好介意,我自己喺感情好想保護番,話我守舊好,點都好。」


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!