掃呢頁CODE去手機

2017年8月11日 星期五

【撕爛婚書】同狄波拉離婚變好友 四哥叫現任女友有筍盤就走 __,四哥,狄波拉,謝賢,

四哥喺節目中,自嘲係「不知所謂」嘅爸爸,管教霆鋒同婷婷,係狄波拉嘅事。四哥形容話:「拉姑係賢妻,但唔係良母,因為佢好嚴厲!」雖則話再見亦是朋友,但離咗 ...


四哥喺節目中,自嘲係「不知所謂」嘅爸爸,管教霆鋒同婷婷,係狄波拉嘅事。四哥形容話:「拉姑係賢妻,但唔係良母,因為佢好嚴厲!」雖則話再見亦是朋友,但離咗婚都依然係好朋友,仲要同前妻現任老公有偈傾,相信好似四哥咁豁達嘅人,冇乜幾多個。四哥就笑住話:「有次拉姑揸車嚟接我,佢老公都有嚟,仲坐喺前座。我一上車就同佢講:坐返後面,我係前夫梗係坐前面」之後,四哥仲開心share同拉姑辦理完離婚手續後,二人竟然喺街上擁抱起嚟!四哥笑話:「因為太開心,我仲抱住佢轉咗三個圈,睇到我哋雙方律師都呆咗,哈哈!」至於,四哥同現任女友Coco拍拖已逾10年,四哥坦言唔會再婚:「名份係假o架!兩張婚書我都撕爛咗,仲結嚟做乜!況且我都80後啦,所以我同佢講,遇到個好嘅就走」四哥真係好豁達,亦好坦白,鄭紹康笑問佢今時今日係咪仲「有心有力」?佢大笑話:「o依家有心多啲!哈哈哈,呢樣嘢冇得認叻嘅!」四哥近期最開心莫過於獲霆鋒送贈八千萬豪宅,不過佢喺人前就做到唔多在乎,四哥喺節目話:「唔通要我跪喺度多謝佢咩?梗係扮瀟酒不過我心裡面果句係『我冇生錯呢個仔』!」

四哥同狄波拉離婚後,依然做到好朋友仲成日見。(資料圖片) 同狄波拉現任老公鬍鬚Kong都有偈傾。(資料圖片)
(資料圖片) 同CoCo拍拖12年,四哥試過同對方講,遇到啱嘅就走啦。(資料圖片) (資料圖片)
四哥心裡面講:「我冇生錯呢個仔。」(資料圖片) (資料圖片) (資料圖片)
四哥喺節目中仲有切蛋糕慶祝生日。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!