掃呢頁CODE去手機

2017年8月6日 星期日

玩轉新濠影滙 文頌嫻囡囡消失於漆黑中? __,文頌嫻,

文頌嫻笑囡囡曬到勁黑,熄燈後見唔到佢呀!藝人文頌嫻日前相約好友姚樂怡、周家蔚與洪天明,齊齊帶埋仔女到澳門新濠影滙玩餐飽!三家人除了到訪新濠影滙著名的景 ...


文頌嫻笑囡囡曬到勁黑,熄燈後見唔到佢呀!

藝人文頌嫻日前相約好友姚樂怡、周家蔚與洪天明,齊齊帶埋仔女到澳門新濠影滙玩餐飽!三家人除了到訪新濠影滙著名的景點影匯之星,坐8字形的摩天輪外,亦有到酒店的游泳池及室內遊樂場玩,更到大和夏祭市集,與一眾Sanrio卡通人物影靚相、歎美食!

五歲囡囡吸黑力太強

文頌嫻在社交網分享囡囡Jamie的游泳照,快五歲的Jamie穿上救生衣自己一個玩滑梯!她透過短訊向東網透露囡囡太黑,笑言熄燈後完全「消失」,她說:「囡囡之前去泰國曬得一身健康膚色,今次去澳門都有在酒店玩水上活動,即使做足防曬措施,但她吸黑力太強,晩上關了燈完全看不到她!」而好友姚樂怡亦與老公帶同一歲的囡囡「小雞髀」坐摩天輪,摩天輪初體驗的她表現淡定又興奮。

洪天明做攝影師

周家蔚則上載多張照片,見天明孭大背包、心口掛相機,準備充足為太太與仔仔影靚相。家蔚又在泳池抱起仔仔,玩得十分開心!她透露暑假已過一半,想與好友及小朋友到近一點的地方玩,澳門就是不錯的選擇,她說:「去市集最開心係細仔,佢好鍾意啲卡通人物。去埋酒店個室內遊樂場,我都陪兩個仔爬嚟爬去!」由於今次沒有帶女傭同行,故湊仔工作由她與天明分擔!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!