掃呢頁CODE去手機

2017年8月6日 星期日

Sad!朱千雪九月又開學 自爆拍唔到劇 __,千雪,朱千雪,

嗚呀~~~~唔好呀!!!無綫藝人朱千雪、黃心穎、麥明詩、陳敏之、狄易達及林頴彤等到科學園出席bigbigchannel親子活動,千雪透露現正放暑假,下 ...


嗚呀~~~~唔好呀!!!

無綫藝人朱千雪、黃心穎、麥明詩、陳敏之、狄易達及林頴彤等到科學園出席big big channel親子活動,千雪透露現正放暑假,下月開學,但八月份要忙工作:「要出席活動、宣傳《踩過界》同埋做big big channel。(又拍唔到劇?)係呀!得一個月時間比較難,順其自然睇吓《踩》劇我出場之後大家反應點,睇下有冇得再客串其他劇。」

緊張新劇出街

講到她在《踩》劇的戲份終於將在港播出,而大陸網站已率先播放,她說:「好多內地朋友睇咗,都有留言畀我,我就未睇套劇,期待喺電視睇,而且香港版有廣東話,香港人有共鳴啲。(怕唔怕收視被影響?)好多觀眾都未睇嘅,都話想追落去,最近我搭𨋢有鄰居託我同王浩信講,讚佢做得好好,我傳話畀王浩信知,佢好開心,又叫我敲門多謝番個鄰居,我都好緊張自己戲份就播,因為對上一套劇都年幾之前。(但畀人劇透晒,怕唔怕冇咗驚喜?)係有少少,但都可以睇我點演,同埋好劇應該要翻睇好多次。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!