掃呢頁CODE去手機

2017年8月7日 星期一

風扇吹頭頂散熱 張衞健熱到癲冇得發老脾 __,張衞健,

真係睇見都feel到熱呀!這個炎夏加上酷熱天氣警告高掛,藝人出外景隨時中暑,而身氣溫高達38度的佛山西樵山拍劇的張衞健(Dicky),光着頭兼着住西裝 ...


真係睇見都feel到熱呀!

這個炎夏加上酷熱天氣警告高掛,藝人出外景隨時中暑,而身氣溫高達38度的佛山西樵山拍劇的張衞健(Dicky),光着頭兼着住西裝被猛烈太陽兜頭曬都頂硬上,幸有良心劇組和拍檔演員給予吹風扇和冰涼飲料,令他降溫同時亦大感窩心。

藝人張衞健(Dicky)、洪永城(Tony)、曹永廉、蔡思貝與徐榮等日前已赴佛山西樵山國藝影城,為劇集《大帥哥》拍攝外景。西樵山氣溫高達38度,正於當地為無綫新劇《大帥哥》開工的Dicky,為顧及全體工作人員感受,他接受東網訪問坦言曾在開機儀式現場,當着數百名台前幕後人員承諾,無論天氣如何熱、環境如何差都不能發脾氣。可是當正式開工,西樵山的太陽熱得辣手,Dicky苦嘆不止要發脾氣,簡直要發癲。

齊齊出動風扇仔幫Dicky散熱

由於Dicky當日曾誇下海口講明不發脾氣,所以他每次心中都有個尤如金剛箍般管着自己,Dicky笑言:「咁都係一件好事,唔好畀自己亂發脾氣!(但咁嬲咁曬點消暑?)唔知係咪我光頭,演員怕太陽直曬到我頭頂呢?其他演員見到咁曬,都會用風扇仔幫我吹涼風減熱,真係好感動㗎!」Dicky更稱今次遇到良心劇組:「佢哋防演員及工作人員中暑,每日都準備凍綠豆沙或冰涼飲品給各人,又會安排我住酒店尾房,房門外較出位置再加一楝門,務求令我有個更安靜嘅環境休息及讀劇本。(捱飯盒?)冇,每晚收工都唔使食飯盒,而係可以到酒樓晚飯,真係令我好窩心。」而Dicky粉絲更遠從各地前往探班,更令他大為感動。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!