掃呢頁CODE去手機

2017年8月30日 星期三

鄒兆龍首發文 以雞屎比喻「出軌」事件 __,鄒兆龍,

鄒兆龍以雞屎論回應今次事件!武打演員鄒兆龍早前被一名女子在網上開設名為「鄒兆龍出軌記錄」嘅微博帳戶,透過呢個帳戶上載摸腳底相同露骨語音對話,仲話自己發 ...


鄒兆龍以雞屎論回應今次事件!


武打演員鄒兆龍早前被一名女子在網上開設名為「鄒兆龍出軌記錄」嘅微博帳戶,透過呢個帳戶上載摸腳底相同露骨語音對話,仲話自己發微博原因係鄒兆龍「攤牌」後唔認人,所以要公開對方真面目。

不過事件擾攘咗幾日,個微博帳戶啲內容同圖片全部被刪除,只剩一段寫住:「沒有任何協商,得饒人處且饒人!​​​​」嘅留言,令網民猜測女方係咪已經接受有人道歉。

不過,當事人鄒兆龍一直未有為事件解畫同發聲。不過,鄒兆龍今日個微博就有新留言,亦係事件後首度發文,佢仲用咗雞同屎作比喻,佢話:「曾經發過的一段文...現在這段文最能體現我現屆(階)段的心情!雞生蛋,雞也拉屎,但你肯定只吃蛋,不吃屎的,對雞如此,對人亦然。每個出色的人,都會生蛋,也會拉屎,例如他很會開公司,那你就買他家股票來賺錢,至於他亂說話,你就不用學。你最要緊是多吃雞蛋,少理雞屎,吸取營養,壯大自己。很多人放著(着)蛋不吃,整天追究屎,難道你靠吃屎能變壯大?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!