掃呢頁CODE去手機

2017年8月25日 星期五

繼林青霞關之琳之後!王祖賢傳雙線復出 __,祖賢,林青霞,青霞,關之琳,王祖賢,

係真唔係呀?息影女星王祖賢移居加拿大多年,近年鮮有現身香港,不過佢平時都會網上甫相晒靚樣,所以都仲Keep住大班粉絲,人氣依舊。近日大陸傳媒傳出50歲 ...


係真唔係呀?


息影女星王祖賢移居加拿大多年,近年鮮有現身香港,不過佢平時都會網上甫相晒靚樣,所以都仲Keep住大班粉絲,人氣依舊。近日大陸傳媒傳出50歲嘅王祖賢將會喺2018年全面復出,仲會又拍戲又接劇,簡直就係女神歸位!

近年多位女神級美魔女都紛紛復出,就好似2015年時林青霞就參與內地真人騷節目《偶像來了》錄影,又玩遊戲又行Catwalk,帶挈收視節節上升。而今年又有關之琳以豪宅價復出接拍大陸真人騷《我們來了2》,仲跳埋落池塘摸魚,親民程度勁高。今次王祖賢雙線復出傳聞雖然未經當事人證實,不過已經造成網絡哄動,唔少網友都表示支持!

當年王祖賢憑電影《倩女幽魂》中演聶小倩一角,紅遍東南亞,又曾遠赴日本發行日語專輯,成為當年圈中數一數二嘅人氣「女神」。依家嘅王祖賢狀況大勇,仙氣湧出嚟,加上一對長腿,相信復出都會掀起電影、電視劇嘅搶人潮。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!