掃呢頁CODE去手機

2017年8月25日 星期五

狄龍又做阿爺!譚俊彥完成使命添慈姑椗 __,譚俊彥,狄龍,

真係恭喜晒!狄龍兒子譚俊彥傍晚再做爸爸,添丁湊夠一個「好」字,譚俊彥已有一個兩歲多女兒譚晴,其內地女星太太任祉妍原定月尾才分娩,但突然作動,比預產期早 ...


真係恭喜晒!


狄龍兒子譚俊彥傍晚再做爸爸,添丁湊夠一個「好」字,譚俊彥已有一個兩歲多女兒譚晴,其內地女星太太任祉妍原定月尾才分娩,但突然作動,比預產期早了一星期,譚俊彥即時聯絡醫生,安排太太入院開刀生B,而之前女兒出世時,其父狄龍遲了到醫院,故今次再做「爺爺」的他不想遲,搶先到醫院看孫仔。

預時間幫手餵奶

譚俊彥接受東網訪問時坦言因為之前有經驗,故今次不太緊張,他坦言有入產房「陪生」,但就沒有剪臍帶,因為醫生不批准。他謂:「呢排開工都好忙,拍緊《特技人》,冇乜時間瞓,每日只瞓幾個鐘,試過揸車返公司喺公司門口瞓着咗,套劇都要拍到十月,今晚都要開工,但唔緊要,預咗時間會照顧太太同幫手餵奶。」問到再做父親心情如何?他笑言心情好反覆:「成日着住戲服,做戲多過做自己,有啲亂!」

「談情談心」好玩嘢

女兒叫「譚晴」,今次他為兒子改名為「譚杺」,因為自己鍾意兩個字的名字,又笑言:「譚晴、譚杺(談情談心),好玩嘢呀!」問到會否再生小朋友時,他坦言將來有個「老三」都好,但要等小朋友大個一點先,又謂:「等我拍多幾個劇賺多啲錢先。(點獎勵老婆?)未諗呀!我啲錢喺晒佢度,佢鍾意點就點。」

之後他又透露爸爸狄龍好開心,問狄龍鍾意孫仔定孫女時?譚俊彥坦言:「都冇乜特別,佢都好錫孫女,不過佢係一個好傳統嘅男人,大家都明大家諗」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!