掃呢頁CODE去手機

2017年9月28日 星期四

麥明詩唔收$0.6反遭出賣住址 __,麥明詩,

麥明詩強調搭的士期間沒有爭拗,對住址被洩感無奈。
麥明詩唔收$0.6反遭出賣住址港姐麥明詩向來「惹火」,勢估唔到連搭轉的士都「中槍」!事緣日前她搭的士後被司機於社交網貼文,指是她稱不用找回6毫子。這個 ...


麥明詩唔收$0.6反遭出賣住址

港姐麥明詩向來「惹火」,勢估唔到連搭轉的士都「中槍」!事緣日前她搭的士後被司機於社交網貼文,指是她稱不用找回6毫子。這個被視為「自保」的「的哥」貼文引起網民議論,而麥明詩對於行蹤及住址被公開感不快,更說:「第日去一啲唔見得光嘅地方,都唔會搭的士!」

「十優港姐」麥明詩(Louisa)向來是網上活躍分子,不時語出驚人,不過今次卻老貓燒鬚,遭網上「洩密」,搭轉的士都無辜被洩露住址及行蹤,認真躺着也中槍。最近Louisa忙於拍攝無綫新劇《是咁的,法官閣下》,可能太忙沒精神揸車,故搭的士代步,不料接載她的司機事後於Facebook有關的士司機的群組中貼文表示曾接載「前過氣港姐麥x詩」,之後改稱她為「麥x詩」來留言:「1440接載『麥x詩』由尖沙咀加拿分道去佐敦xxx,全程車資$44.40,你畀$100我找番$55.6畀你,係你話唔要$0.6散紙。特此聲明。」不知是否因藝人王喜曾於社交網上載的士收據照,暗指的士司機少找7毫的事件,令今次接載Louisa的司機為免之後有爭拗而貼文自保。

強調冇同司機爭拗

不少網民對此紛紛留言,有人撐Louisa指的士司機無聊:「咁都要開Post?又想挑起事端!」亦有網民留言指的士司機「冇品咗啲!」更有人替Louisa不值,無緣無故中流彈!不過亦有網民力撐司機做得對:「唔找錢好易畀班麻煩友抽水!」

事後Louisa亦有轉載的士司機的貼文,留言回應:「其實呢,用電子收費大家咪唔使煩囉。十年唔搭一次的士,一搭就出事。其實好似唔關我事。躺着也中槍。feeling rough。」而她昨日出席活動時坦言很無奈,最不開心是行蹤被公開:「依家香港人好似好鍾意對立,其實成個搭的士嘅過程都冇出現爭拗,佢找$55.6畀我,我話零頭$0.6唔使,可能佢擔心我會話佢冇找錢,出於保障自己而發文。」

日後選擇性搭的士

問Louisa可會對搭的士有陰影?她笑說:「唔會,不過有啲唔開心係畀人公開咗自己嘅行程,如果第日去啲唔見得光嘅地方,都唔會搭的士,會自己揸車,哈哈。」

活動上,Louisa表示有興趣寫書,但現時未有靈感及自覺不夠料,會先於網上寫文章,或許日後可結集成書:「最有興趣寫關於娛樂圈嘅書,因為外間對娛樂圈好多誤解,覺得藝人好風光,或者覺得娛圈好黑暗,其實好多人都好努力、好用心工作。」而活動後,她沒有再搭的士,而是自行駕車離開。

文:影視組






鍾意就快D Share啦!