掃呢頁CODE去手機

2017年9月28日 星期四

【「我唔喺度,佢就空虛」】愧疚要太太獨自入院 王祖藍承認李亞男有抑鬱 __,祖藍,李亞男,王祖藍,

王祖藍同李亞男喺2014年高調在台慶直播中求婚,15年完婚,到依家都係過住二人世界。唔少人會催佢哋生小朋友,但祖藍就話一定要完成手頭所有工作,明年先開 ...


王祖藍同李亞男喺2014年高調在台慶直播中求婚,15年完婚,到依家都係過住二人世界。唔少人會催佢哋生小朋友,但祖藍就話一定要完成手頭所有工作,明年先開始努力造人。

記者好奇一問:「又唔係你陀BB,點解要停晒所有工作?」祖藍突然收起笑臉,好認真咁話:「我驚佢抑鬱呀!佢會㗎,一定要我陪住㗎。」

原來兩人婚很不久,王祖藍就接拍大陸劇集《哪吒與楊戩》,上咗橫店3個月,當時亞男試過入院,但身邊冇人陪住,祖藍一直好內疚。

「跟住佢真係抑鬱呀,試過自己無啦啦喺屋企喊,爸爸媽媽唔喺身邊,嫁咗個老公又唔喺身邊,咁點呀?嗰件事之後,我就冇再接電視劇同電影喇…佢剩係要我,我唔喺度,佢就空虛,咩人喺度佢都空虛㗎啦。」

祖藍同亞男喺06年相識,第一次見面,祖藍已經對呢個女仔有深刻印象,佢話﹕「見佢拎住個名牌袋,入面有本聖經,而最有趣嘅係咩呀,佢個手袋原來係A貨嚟嘅,哈哈,哎呀對唔住。」

祖藍話當時兩人已互生情愫,但自己仲做緊兒童節目,收入唔多,而亞男係華姐冠軍,要拍拖真係困難重重。佢話﹕「祈過禱覺得唔平安呀.....真係唔係竹門對竹門,嚇死佢屋企人呀!佢屋企人嗰時約咗我出嚟傾吓偈,佢屋企係上海好有教育嘅家庭,父母喺藝術大學畢業,諗住生個亞男咁嘅女,第日都可以嫁名門望族,啲闊太見佢都會話『呢個係我新抱就好喇』,佢真係乖到飛起。但一下子見到我,唔係剩係矮呀,仲有咩咩咩慳啲啦Baby呀,咩嚟㗎,我個女點解會同個唔男唔女嘅人一齊呀?畀我都驚啦,所以好明嘅。」

結果佢哋拖拖拉拉,到咗09年先開始拍拖。祖藍笑謂:「其實亞男都唔鍾意我扮女人,佢見到我扮梁朝偉會話『哎呀好靚仔』,我都唔知點解?作為一個基督徒,我覺得自己應該係落咗佢降頭0架。佢為咗我決定唔返加拿大喎……佢真係可以嫁好啲,你唔好計依家嘅我吖,佢同我一齊嘅時候我都未……咁富有。」

呢句真。

採訪:嵐山、懷鈺

編審:懷鈺

攝錄:Andrew、Jackal

攝影:沈健程

剪接:Jackal

王祖藍鳴謝:

髮型:Ted Yeung

化妝:K.T. Tsui

服裝:SON OF A KING

造型:Dicky Lee



李亞男一個A貨袋同一本《聖經》,就俘虜祖藍個心。(資料圖片) 求婚被指騎劫台慶騷。(資料圖片)
婚後祖藍即上大陸拍劇,搞到亞男有抑鬱症。(資料圖片) 所以祖藍就就以後都唔接劇同電影,好冧冧囉。(資料圖片) 佢哋嘅戀愛一啲都唔順利,更因為扮女人而曾被外父外母嫌棄。(資料圖片)
但扮梁朝偉呢~亞男就好like喇,祖藍笑說自己似落咗老婆降頭。(資料圖片) 亞男父母,曾經同女婿上大陸綜藝騷。(網上圖片) 祖藍上親大陸唔少得扮女人,但他稱太太其實不太喜歡。(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!