掃呢頁CODE去手機

2017年9月5日 星期二

【獨家】約滿大台三個月搵夠本 32D樂瞳處女寫真勁玩濕身誘惑 __,大台,樂瞳,TVB,

樂瞳(本名龔茜彤)今年6月約滿無綫,跳出工作咗十年嘅公仔箱之後,第一個決定就係大解放推出處女寫真集《SeeLaCilla》,幫30+1嘅「淑女時光」留 ...


樂瞳(本名龔茜彤)今年6月約滿無綫,跳出工作咗十年嘅公仔箱之後,第一個決定就係大解放推出處女寫真集《See La Cilla》,幫30+1嘅「淑女時光」留紀念。樂瞳話今次寫真喺檳城拍攝,而主題就係sell健康,以前喺大台做開都係小妹妹、純情嘅形象,而今次寫真仲會大騷32D、24、32魔鬼身材。除咗大騷胸前事業線,亦勁騷股罅,樂瞳仲會着住多窿泳衣浸浴,大玩濕身誘惑。

樂瞳早前接受《蘋果》專訪時大呻喺大台十年搵唔到錢,但得到嘅喺「樂瞳」呢個名,同名氣。跳出大台,樂瞳急起追數,過去呢三個月,佢頻頻接到內地商演,樂瞳財政狀況大逆轉,佢今日接受《蘋果》電話訪問時話:「呢三個月真係好感恩,自從離開舊公司後,好多唔同朋友同客戶幫忙支持,呢幾個月賺咗全年人工,我都非常安慰。」

大台始終人工奀,樂瞳跳出三個月即賺咗佢喺大台成年人工:「我唔會咁樣停落嚟,仲會繼續努力,今年目標係想賺多啲錢請家人出埠旅行,畢竟我影寫真集,有正面同負面聲音,父母會擔心,而我嘅角度,影寫真只係青春紀念,相比人哋我可能遲咗,當然都唔希望影咗寫真就定型咗我係性感形象,我仍有其他嘢同大家分享,希望大家記住我係健康性感嘅樂瞳。」以後拍戲會唔會調低性感底線?樂瞳話:「睇劇本配合度,究竟自己可以接受幾多,演員係要專業。」

近日賺多咗,樂瞳會唔會大使咗?佢話:「我認為自己某方面係大使,但有啲方面我又好慳,我捨得使錢落朋友同家人身上,我會請客。」樂瞳自爆捨得花錢去旅行同食嘢,至於買衫同包包,佢話就唔會太追求,佢鍾意mix and match,佢話最想儲錢置業,佢都擔心自己大使,所以o依家賺到錢會交畀媽咪管理。



樂瞳約滿大台三個月即賺咗佢喺大台成年人工。 最近仲出埋處女寫真。
仲去到檳城拍攝。

大玩濕身誘惑。




真係睇唔出喺大台嘅純情少女原來咁有料。



鍾意就快D Share啦!