掃呢頁CODE去手機

2017年9月5日 星期二

經典表哥蛙式漫遊 港姐冠軍雷莊𠒇被玩埋一份 __,雷莊,雷莊𠒇,港姐,



經典表哥蛙式漫遊

港姐冠軍雷莊𠒇被玩埋一份

娛樂要聞







經典表哥蛙式漫遊港姐冠軍雷莊𠒇被玩埋一份娛樂要聞近排大台播緊嘅劇集《同盟》,雖然都係一般嘅槍戰追車等老土戲碼,但係今日就先唔講劇情,反而要講一下網民嘅 ...



近排大台播緊嘅劇集《同盟》,雖然都係一般嘅槍戰追車等老土戲碼,但係今日就先唔講劇情,反而要講一下網民嘅「二次創作」究竟有冇極限?

話說大台劇集《同盟》有一場姚子羚被擒之後喺貨車同啲敵人大打出手嘅戲碼,本身呢場戲嘅睇頭就梗係姚子羚騷腿踢腳嘅場面啦,不過身為網民改圖「愛將」嘅「表哥」圖,網民今次又點會放過,最估唔到嘅係網民嘅創意真係無極限,一場簡簡單單嘅車廂打戲都可以變成「表哥蛙式漫遊記」,由一踢腿開始,姚子羚就由車廂踢到入宇宙,一路踢腿就一路飛,後尾仲潛埋入海,夠晒抵死。

而打鬥戲最後就係陳山聰追到貨車,一開門就見到姚子羚冇事,而網民連文戲都唔放過,以為踢腿環遊完就算啦,點知一開門,經典嘅「表哥」又再次出現係眼前,而山聰都冇得幸免要齊齊變臉。呢段片喺網上流傳咗數日,引起極大迴響。

本身都以為就咁完,點知網民又有新搞作,前晚新鮮出爐嘅港姐冠軍雷莊𠒇都成為咗惡搞對象,已經有網民將佢得獎環節上嘅畫面重點放大,喺佢棚牙,仲抵死到當雷莊






鍾意就快D Share啦!