掃呢頁CODE去手機

2017年9月5日 星期二

鬥嘴功趾功!范安妮贏到陳靜雯頭暈 __,范安妮,陳靜,

又係《東網Baby索晒戲》時候喇!《東網Baby索晒戲》每集搵來多位索女穿上泳衣大激鬥,今集就請來「翻版何超蓮」范安妮及「嫩版蒙嘉慧」陳靜雯過三關,分 ...


又係《東網Baby索晒戲》時候喇!


《東網Baby索晒戲》每集搵來多位索女穿上泳衣大激鬥,今集就請來「翻版何超蓮」范安妮及「嫩版蒙嘉慧」陳靜雯過三關,分別考驗口部、手指及腳趾係咪夠靈活,過程過癮又搞笑!

塞甜筒夾波子

第一回合先考「嘴功」,安妮與靜雯鬥快食甜筒再講急口令,起初兩女都慢慢歎,其後安妮愈戰愈勇狂塞甜筒入口,食到成嘴雪糕, 難怪她笑說:「我擺到明冇偶像包袱」先贏一分!

第二回合兩女則要唱住歌以筷子夾波子,30秒內鬥多,看似容易,但莫非90後少女都唔識揸筷子?成績相當嚇人!安妮唱住《IQ博士》夾波子,聲音夠可愛但指法麻麻,最後只夾到四粒!靜雯表現更離譜,唱住《數字歌》的她分唔到心夾波子,將筷子猶如鑊鏟般不停撬來撬去,最終只夾到可憐的一粒!她亦喊晒口說:「好似小朋友咁添!今晚要返去從頭學過揸筷子喇!」

腿張開鉗物件

到第三回合「腳趾鉗物件」,兩女要蒙住雙眼在有大量雜物的盤中,以腳趾鉗出指定物件,盤中有骰仔、波子、衣夾、象棋、麻雀及鴨仔公仔等雜物,非常考驗腳趾觸覺及夾力!已輸兩局的靜雯懷着破釜沉舟的決心,奮力以腳趾狂摷物件,更投入玩到腿張開,最終成功鉗到三件,成績不俗!但安妮「趾功」更強,輕易鉗出五樣指定物件,成為大贏家!輸家靜雯向安妮請教如何練「趾力」,安妮搞笑說:「因為我成日食豬腳薑囉!」傻傻的靜雯信以為真:「原來以形補形真係得㗎?」

最後靜雯要接受大懲罰,自轉五圈再走向安妮,轉到暈陀陀的她完全行唔到直線,場面搞笑! 想睇兩位索女蝦碌比併,記得黐實東網巨星睇片

------------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/H8TxLP


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!