掃呢頁CODE去手機

2017年9月23日 星期六

靠打機吊命 Baby自爆拍戲致肺炎加抑鬱 __,Baby,Angelababy,

Baby出名係工作狂,估唔到原來佢都試過捱到肺炎加抑鬱。女星Angelababy(楊穎)有個錫到佢燶嘅老公黃曉明,今年初又誕下囝囝「小海綿」,加上近年 ...


Baby出名係工作狂,估唔到原來佢都試過捱到肺炎加抑鬱。


女星Angelababy(楊穎)有個錫到佢燶嘅老公黃曉明,今年初又誕下囝囝「小海綿」,加上近年喺內地大受歡迎,絕對係人生勝利組。不過,如今事業家庭兩得意嘅Baby,其實曾經有過低潮期,仲試過患上抑鬱。

三日三夜冇瞓覺

Baby最近接受訪問時,提及早年轉戰內地市場,當時搏命工作,試過足足三日三夜冇瞓過覺:「最累的時候試過三天三夜沒睡覺,最後一天還要飛到美國拍廣告。去機場時太晚,只能窩在經濟艙中間的位置。那樣的苦其實不苦​,身體懂得自我修復。讓人過不去的往往是心的疲憊和無奈。」

拍戲拍到肺炎加抑鬱

休息時間唔夠,加上初到北京思鄉,Baby亦形容當時自己係「舉目無親」。期間佢喺冬天時間拍戲,拍到一半患上肺炎,身心疲累下更患上抑鬱,Baby亦直言:「天冷時要在戲服裏加一件充電的保暖內衣,身體暖了情緒問題卻無法解決,每晚回到酒店看着天花板睡不着只想哭,誰勸都聽不進去。」幸而Baby後來靠打機抗抑鬱,佢話發現打機時會完全集中喺遊戲上,打到攰就瞓,第二日起身個人變得有精神。

唔認係人生勝利組

訪問中仲講到Baby被視為人生勝利組,佢就有唔同嘅睇法:「我身邊的朋友有的剛結婚,有的還在工作,有的剛談男朋友。選擇了這個,肯定放棄一點別的,看她們資質怎麼選擇。都是認識了十幾年的老朋友,反正身邊沒人跟我說羡慕我,因為她們都有自己的生活方式,價值判斷,以及她們想要的選擇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!