掃呢頁CODE去手機

2017年9月23日 星期六

【「志偉派」失勢?】金剛冇工開:唔啱做叫我做,巧想做港姐又永遠做唔到 __,志偉,港姐,金剛,曾志偉,

「跟(今)次真係爸(不)得了吔!」唔鹹唔淡嘅廣東話,已成為金剛嘅標記。金剛嚟咗香港十年,「典解」廣東話仲係咁差嘅?金剛解釋﹕「你話我扮(嘢)同唔扮都好 ...


「跟(今)次真係爸(不)得了吔!」唔鹹唔淡嘅廣東話,已成為金剛嘅標記。

金剛嚟咗香港十年,「典解」廣東話仲係咁差嘅?金剛解釋﹕「你話我扮(嘢)同唔扮都好啦,係自己character。其實傾偈『茅』問題嘅,但做節目就差啲,因為一部機隊住你,因為有啲字要用國語諗一次再轉廣東話,所以講得唔正,但觀眾接受都好surprise。」

07年,金剛毅然由台灣嚟香港發展,佢話心口真係要掛個勇字,因為人工比台灣少咗3份2,要食「巧」多叮叮麵同麵飽度日,佢話﹕「初初嚟『巧』有挫敗感,以前做司儀係可以自己發揮,但嚟到香港乜都要照稿讀,又『茅』friend,得部遊戲機陪我。喺台灣時,我人工有4萬蚊港紙,嚟到香港得1萬2千,但『茅』諗過返台灣,因為既然豁出去就想試吓。」

金剛後來由TVB8轉到收費台拍劇,仲獲曾志偉賞識做《獎門人》,令更多人認識佢。不過,一直有傳志偉與余詠珊不和,早前志偉更不留情面狂插由余詠珊做統籌總經理嘅香港小姐變質,並用「慘不忍睹」嚟形容。(相關新聞﹕http://bit.ly/2wB1PaX)

身為「志偉派」嘅金剛直言工作量突然少咗好多,曾經試過一年只接到一個Show,成個月冇嘢做,佢話﹕「係少咗啲……但老實講,內部鬥爭唔關我事,我小朋友,點知咩事嗌交啫?你叫我做就做,我走(離開TVB)前半年有個《街坊廚神》,唔知係咪為咗留我喇,但我做咗獎門人都『茅』嬲我。總之我當佢係師父,『茅』佢就『茅』香港嘅金剛,對我有恩,『茅』論做乜都撐佢。」

今年6月,金剛決定離開無綫往外闖,因為覺得自己到咗瓶頸位,佢話﹕「其實我又唔鍾意人管我啦。(最唔鍾意係乜?)哈哈,做自己唔想做嘅嘢囉,例如有啲好正經嘅節目,唔啱我做嘅,但我『巧』想做嘅港姐(司儀)又永遠做唔到。(衰咩?)唔知呀!衰樣啩,太醒目。」

現在金剛已成為王祖藍旗下藝人,主力返大陸發展,佢話最希望監製一個陽光與海灘、比堅尼女郎與猛男嘅節目。金剛經常都話要搵個身材好嘅女朋友,同陳蕊蕊分手近一年,會唔會趁機會識番個?佢話﹕「O依家『巧』難,以前年輕瀟灑,O依家36歲都變阿叔啦。」問到現在擇偶條件係咪都係身材行先?佢笑笑口話﹕「都要睇性格,但有埋身材就更好啦。(媽媽有冇催婚?)『茅』,佢條件都『巧』嚴格。(之前十幾個女友都唔pass?)哈哈,都係一般般啦,可以更『巧』。」

場地:隆堡麗景酒店

金剛話點都會撐「獎門人」,離巢係因為自己喺TVB到咗瓶頸位。 (攝影﹕沈健程)

金剛廣東話講極都唔正,佢話能被觀眾接受,自己都好surprise。



金剛拍十幾次拖,去年同陳蕊蕊分手後,至今仍是單身。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!