掃呢頁CODE去手機

2017年9月3日 星期日

港姐:襯埋紅底!心穎BB透視露埋胸墊 __,心穎,心穎BB,港姐,黃心穎,

好性感呀!藝人黃心穎亮相《2017香港小姐競選》決賽,一身紅色連身裙相當搶眼,但腰間透視設計令她不慎露出紅色底褲邊,又露埋胸墊。講到不慎春光乍洩,心穎 ...


好性感呀!


藝人黃心穎亮相《2017香港小姐競選》決賽,一身紅色連身裙相當搶眼,但腰間透視設計令她不慎露出紅色底褲邊,又露埋胸墊。

講到不慎春光乍洩,心穎笑言:「係特登襯埋架!襯番色走光都唔覺嘛,會以為裙嘅設計嚟。(今晚咁封胸封腿?)今晚係走呢個高貴同成熟路綫。都已經選咗五年,冇得鬥後生,或者應該行成熟風,係氣質性感。」身兼評判及師姐的心穎,表示會專注整個比賽。問身為(3)梁雯蔚導師的心穎會否偏心?她表示:「一定會公平公正,唔會偏幫,今晚做評判都好緊張,有番當年參選時嘅感覺,首歌一播當時嘅片段就回憶返晒嚟,仲即時坐番直添!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!