掃呢頁CODE去手機

2017年9月3日 星期日

歐陽靖噴口水都擸二千萬 IQ勁過克林頓 __,

噴吓口水就擸二千萬~勁!一句「你有Freestyle嗎?」成為全國潮語,內地選秀節目《中國有嘻哈》唔單止出咗呢句潮語,仲畀歐陽靖(MCJin)過足口癮 ...


噴吓口水就擸二千萬~勁!


一句「你有Freestyle嗎?」成為全國潮語,內地選秀節目《中國有嘻哈》唔單止出咗呢句潮語,仲畀歐陽靖(MC Jin)過足口癮,口水都變黃金!初時人人睇《中》都係為睇評判小鮮肉吳亦凡,點知卻被以學員身份參賽嘅「Hip Hop Man」即係MC Jin搶晒fo!威力仲勁到將Hip Hop風喚醒內地十三億人,個個「嘻哈」上身,就連講句嘢都要押晒韻,真係中國有嘻哈!

鹹魚翻生雖敗「油」榮

Rap咗近廿年嘅MC Jin雖然最終被飛出局,仲被評委彈:「英文太多!」聽到都吹到啤一聲!不過輸人唔輸陣,喺呢個有Like有飯開嘅年代,MC Jin今鋪真係喺內地打響名堂,吸金唔停手,所以唔參加復活賽都冇所謂啦,慳番啖氣去吸金好過!我Nuts哥聽聞佢接騷接到出年年中,一、二千萬人仔落袋冇走雞啦,咁多油水,呢鋪仲唔係雖敗「油」榮咩!

有人話佢自貶身價,以參賽者身份出嚟係為錢跪低,但查實由零開始都好正常,始終佢喺內地冇乜知名度,冇理由一嚟就埋枱做評委㗎,反而做參賽者仲可以大顯身手騷Quali添。不過好笑在係,MC Jin 20歲就已經Rap贏班鬼佬,但吳亦凡當時都只不過係12歲,連毛都未出齊,依家反而做評判去Judge MC Jin,真係未夠班囉!

MC Jin有幾勁?上YouTube睇2002年佢參加大賽,係第一個美籍華人(ABC)連續攞足七星期冠軍,見到牛高馬大嘅鬼佬驚都未驚過,每次對方用中國人呢個point嚟攻擊佢時,佢都會一句車埋去反擊:「你着緊對鞋係made in China 㗎!」當對方寸佢「幼細」似牙籤時,佢諗都唔諗:「係呀!但係你條女成日用嚟撩牙呢!」之後佢出碟仲打入埋美國Billboard二百大,創造華人Hip Hop神話,就連美國前總統奧巴馬當年都搵佢Rap住助選造勢!

寧換尿片唔做「蠟青」

Rap唔係話你唔黐脷筋就得,仲要轉數快,你估七步成詩咩? MC Jin絕對唔係蠢仔,智商有160!正常人IQ有70至130,高過130已經係資優,美國前總統克林頓都係148,微軟創辦人Bill Gates(蓋茨)直情160!天才如MC Jin,喺美國Yo住嚟香港「ABC係我係我」,但冇人識貨,最後佢直情做埋「退休人士」,去無綫拍劇做主持。喺《潛行狙擊》做配角「立青」冧到大批師奶,攞埋台慶嘅「飛躍進步男藝員」獎,話時話都幾唏噓,佢做歌手時都只係攞過「叱咤十大」嘅第六位,同新城勁爆頒獎禮嘅安慰獎咋!

身為Hip Hop宗師明明好鬼型,但要拍劇招呼班師奶,真係大材小用!唔想繼續做配角墊人底做「蠟青」,MC Jin索性返美國陪老婆生仔,餵奶換尿片閉關,一去就去咗五年,五年磨一劍,終於畀佢成功上位!做人如果冇夢想,同條鹹魚有咩分別?MC Jin今鋪由鹹魚跳到上大枱,仲可以海鮮價開騷搞巡迴,不過我Nuts哥知佢爆紅後一樣咁慳家,篤串魚蛋就一餐,就算佢出戰嘅面具,都係幾廿蚊買番嚟再加工。佢話錢係賺唔盡,陪住囝囝成長先最重要,只要心中有Hip Hop,手中無劍,心中有劍,呢啲咪宗師囉!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!