掃呢頁CODE去手機

2017年9月3日 星期日

港姐:素顏何依婷騷香肩伍樂怡Sharp醒 __,伍樂怡,港姐,

睇嚟兩位都準備十足。《2017香港小姐》競選決賽今晚在將軍澳電視城舉行,十位佳麗早上返電視城化妝備戰,當中有「仙氣李若彤」之稱的大熱(8)伍樂怡(Ke ...


睇嚟兩位都準備十足。


《2017香港小姐》競選決賽今晚在將軍澳電視城舉行,十位佳麗早上返電視城化妝備戰,當中有「仙氣李若彤」之稱的大熱(8)伍樂怡(Kelly)及另一大熱(1)何依婷(Regina)狀態十足!

Kelly今日回復Sharp醒,戴上黑超的她星味十足,而且皮膚超好,穿上白恤衫狂晒仙氣,她說:「尋晚冇失眠,好攰,一返去即刻瞓,好彩今日唔算早。(有信心?)有!(拎冠軍?)盡力而為!(撒手鐧?)有充份休息!」

Regina雖然額頭有油光,但騷香肩搶回分數,狀態亦不俗,她直言對自己有信心,問到有否處理額頭的暗粒?她表示已有盡力吸油,問有否叫男友到場支持?她說:「冇叫,只係叫咗家人。」另外(3)梁雯蔚及(9)金美黎的皮膚亦相當白滑。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!